65-vuotias isoäiti huippu kunnossa!
https://www.iltalehti.fi/iltv-lifestyle/a/ecb2ba51-1868-4be8-a5ea-9cf2c…
Siis noin kaunis ja upea kroppa 65-vuotiaana!
Minä olen 24-vuotias nainen ja EN todellakaan ole läheskään noin hyvässä ja timmissä kunnossa.
Ei se ulkonäkö aina ikää katso.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa että jaksaa treenata :)
Kun jaksais itsekin :/
No on kyllä, käy kateeksi, kun itse olen niin raihnainen 62-v.
Toivottavasti näytän 60v samalta kuin hän. Kovaa työtä se kyllä varmasti vaatii.
"Maxwell haluaa näyttää ihmisille, että he voivat muuttaa elämänsä suunnan vielä viisikymppisinä tai kuusikymppisinä. Hän toteaa, että iällä ei ole väliä."
NÄIN SEN PITÄISI OLLA.
No on kovassa kunnossa. Älä välitä kateellisten löpinöistä...
Vierailija kirjoitti:
"Maxwell haluaa näyttää ihmisille, että he voivat muuttaa elämänsä suunnan vielä viisikymppisinä tai kuusikymppisinä. Hän toteaa, että iällä ei ole väliä."
NÄIN SEN PITÄISI OLLA.
No niin pitäisi, mutta kun terveys on mennyt, niin eipä onnistu suunnan muuttaminen.
Kyllä on kovassa kunnossa. Mikä lie peruukki ja huulitäytteet. Vois käyttää paitaa ei sixpacci näytä tuossa iässä hyvältä.
Kiva kun eläkkeellä on aikaa.
Ei se että on hyvässä kunnossa, tarkoita sitä että pitää sulloutua kuitenkin niihin kaikkein pienimpiin pöksyihin. Enkä tarkoita uikkareita vaan noita trikoita mistä tursuaa.
Näyttää menevän monilla tunteisiin kun vanhempikin nainen voi näyttää hyvältä :D haha koittakaa nyt vaan kestää.
No sillä onkin kilppari kunnossa,eikä oo stressiä tai unettomuutta. Eikä oo ees ruuhkavuosia.
Kyllä tuo muuten ois lihonu ajat sitte.
Vierailija kirjoitti:
Ei se että on hyvässä kunnossa, tarkoita sitä että pitää sulloutua kuitenkin niihin kaikkein pienimpiin pöksyihin. Enkä tarkoita uikkareita vaan noita trikoita mistä tursuaa.
Kerro tuo teineille. Ne sitä harrastaa eniten.
Mummohan on paremmassa kunnossa kun moni nuori :D
Olen 65 vuotias mies ja suurin piirtein vastaavassa kunnossa, mutta en noin jäntevä. Ei ole kuitenkaan mitään kössiäkään. Loppujen lopuksi sen eteen ei ole tarvinnut paljon tehdä, kun on saanut olla terveenä. Arkiliikuntaa ja vapaaliikkeitä, normaali ruokaa. 80 punnerrusta menee helposti. Siis pisteet ja hatun nosto otiskon rouvalle myös.
Vierailija kirjoitti:
Mummohan on paremmassa kunnossa kun moni nuori :D
Piti sanoa samaa
Näitä kauniita timmejä vanhoja naisia saisi olla enemmänkin. Heitä on aika harvassa