Auton lainaaminen omalle lapselle maksu
Jos lainaatte aikuiselle perheelliselle lapsellenne autoa kuukaudeksi, millaisen maksun käytöstä otatte? Kuitenkin vakuutukset ja verot juoksee.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tytär enkä lainaisi autoa koska naiset ei osaa ajaa.
Täällä kaupan varasto on hankalasti, joskus rekoilla menee kymmenenkin minuuttia saada auto peruutettua. Kerran ajoin ajatuksissani niin, etten päässyt kiertämään vaan jouduin odottamaan takana. Kuski pyöräytti autoa reilusti ja lähti peruuttamaan, yksi eteenpäin siirtyminen ja sitten peruutus. Hytistä hyppäsi nuori tyttö. En ole nähnyt vastaavaa, teenkö päätelmän, että kaikki naiset ovat hyviä kuskeja. Ihan kelvollinen kuski olen kyllä itsekin, mutta henkilöauton ratissa ja nainen olen.
Hieman käy sääliksi tytärtäsi, kun on sattunut törppö vanhempi.
40 e/vrk
Lapsi voi vuokrata autonsa, joten miksi ihmeessä minä antaisin omani maksutta käyttöönsä? Kuukausivuokraisen auton saa aika edullisesti.
Ei kai yksityiskäyttöön rekisteröityä henkilöautoa saa vuokrata/lainata maksua vastaan toiselle?
Tankattu täyteen, sisätilat siivottu ja ulkopuolelta pesty ja vahattu.
Minähän veloitan lapsilta 40 euroa per tunti kaikesta yhdessä vietetystä ajasta. Ei minun aika kuulkaas ilmaista ole.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai yksityiskäyttöön rekisteröityä henkilöautoa saa vuokrata/lainata maksua vastaan toiselle?
Verotettavaa tuloahan semmoinen olisi.
Ei kukaan normaali ihminen toki tommoisesta rahaa pyytäisi. Aloittajakaan, hänellä on vaan vähän tylsä päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä kaupan varasto on hankalasti, joskus rekoilla menee kymmenenkin minuuttia saada auto peruutettua. Kerran ajoin ajatuksissani niin, etten päässyt kiertämään vaan jouduin odottamaan takana. Kuski pyöräytti autoa reilusti ja lähti peruuttamaan, yksi eteenpäin siirtyminen ja sitten peruutus. Hytistä hyppäsi nuori tyttö. En ole nähnyt vastaavaa, teenkö päätelmän, että kaikki naiset ovat hyviä kuskeja. Ihan kelvollinen kuski olen kyllä itsekin, mutta henkilöauton ratissa ja nainen olen.
Hieman käy sääliksi tytärtäsi, kun on sattunut törppö vanhempi.
Tuo oli provo ja vedit sen kivasti henkeesi😜