Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auton lainaaminen omalle lapselle maksu

Vierailija
24.11.2022 |

Jos lainaatte aikuiselle perheelliselle lapsellenne autoa kuukaudeksi, millaisen maksun käytöstä otatte? Kuitenkin vakuutukset ja verot juoksee.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tytär enkä lainaisi autoa koska naiset ei osaa ajaa.

Vierailija
22/28 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kaupan varasto on hankalasti, joskus rekoilla menee kymmenenkin minuuttia saada auto peruutettua. Kerran ajoin ajatuksissani niin, etten päässyt kiertämään vaan jouduin odottamaan takana. Kuski pyöräytti autoa reilusti ja lähti peruuttamaan, yksi eteenpäin siirtyminen ja sitten peruutus. Hytistä hyppäsi nuori tyttö. En ole nähnyt vastaavaa, teenkö päätelmän, että kaikki naiset ovat hyviä kuskeja. Ihan kelvollinen kuski olen kyllä itsekin, mutta henkilöauton ratissa ja nainen olen.

Hieman käy sääliksi tytärtäsi, kun on sattunut törppö vanhempi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 e/vrk

Lapsi voi vuokrata autonsa, joten miksi ihmeessä minä antaisin omani maksutta käyttöönsä? Kuukausivuokraisen auton saa aika edullisesti.

Vierailija
24/28 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai yksityiskäyttöön rekisteröityä henkilöautoa saa vuokrata/lainata maksua vastaan toiselle?

Vierailija
25/28 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tankattu täyteen, sisätilat siivottu ja ulkopuolelta pesty ja vahattu.

Vierailija
26/28 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän veloitan lapsilta 40 euroa per tunti kaikesta yhdessä vietetystä ajasta. Ei minun aika kuulkaas ilmaista ole.

Vierailija
27/28 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai yksityiskäyttöön rekisteröityä henkilöautoa saa vuokrata/lainata maksua vastaan toiselle?

Verotettavaa tuloahan semmoinen olisi.

Ei kukaan normaali ihminen toki tommoisesta rahaa pyytäisi. Aloittajakaan, hänellä on vaan vähän tylsä päivä.

Vierailija
28/28 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä kaupan varasto on hankalasti, joskus rekoilla menee kymmenenkin minuuttia saada auto peruutettua. Kerran ajoin ajatuksissani niin, etten päässyt kiertämään vaan jouduin odottamaan takana. Kuski pyöräytti autoa reilusti ja lähti peruuttamaan, yksi eteenpäin siirtyminen ja sitten peruutus. Hytistä hyppäsi nuori tyttö. En ole nähnyt vastaavaa, teenkö päätelmän, että kaikki naiset ovat hyviä kuskeja. Ihan kelvollinen kuski olen kyllä itsekin, mutta henkilöauton ratissa ja nainen olen.

Hieman käy sääliksi tytärtäsi, kun on sattunut törppö vanhempi. 

Tuo oli provo ja vedit sen kivasti henkeesi😜

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi