Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auton lainaaminen omalle lapselle maksu

Vierailija
24.11.2022 |

Jos lainaatte aikuiselle perheelliselle lapsellenne autoa kuukaudeksi, millaisen maksun käytöstä otatte? Kuitenkin vakuutukset ja verot juoksee.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mitään maksua ottaisi.

Vierailija
2/28 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, polttoaineen toki maksaisi itse käytön mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto on tehty ajattavaksi. Minun etuhan se olisi jos autolla ajetaan, eikä se esim seisoisi kuukautta pihalla. 

Vierailija
4/28 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuo maksut jo maksanut vuodeksi kerrallaan, eikä niitä tarvitse toista kertaa maksaa. 

Vierailija
5/28 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pystyisin auton lainaamaan kuukaudeksi se olisi minulle tarpeeton, eikä minulla olisi autoa.

Vierailija
6/28 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään ottaa maksua. Bensansa maksaa.

Eipä tarvi itsekään maksaa jos vie roskapussin tai vaihtaa valaisimen kattoon.

Vierailija
7/28 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään, polttoaineen toki maksaisi itse käytön mukaan.

No, autossa olisi tankki täynnä kun lapsi tulisi sen hakemaan. :D Ja se olisi myös pesty. 

Vierailija
8/28 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kohtuullista pyytää heitä maksamaan vaikka auton katsastusmaksu?

Vierailija
9/28 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.

Vierailija
10/28 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ottaisi vuokraa, mutta jos tankki oli täynnä kun lainattiin, niin pyytäisin, että palauttaessa olisi täynnä kanssa.

Vierailija
11/28 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä saa tehdä ihan mitä sinua huvittaa. Mutta hyvä antaa vähästäkin ja paha ei paljostakaan. Ilman muuta autan lapsiani, ilmaiseksi.

Vierailija
12/28 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ottaisi vuokraa, mutta jos tankki oli täynnä kun lainattiin, niin pyytäisin, että palauttaessa olisi täynnä kanssa.

Pyytäisit? Tämänhän pitäisi olla sanomattakin selvää.

Vierailija
13/28 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen useasti lainannut lapselleni autoa ja hän on ihan sanomatta osannut palauttaa sen tankattuna. 

Vierailija
14/28 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen lainannut ihan maksutta jos heillä jollain auton tarve. Kesällä poika katsastutti sen kyllä kun oli viimonen päivä menossa mutta rahat laitoin pankkiin hänelle.

He ovat periaatteen autottomia, vihreitä, mutra joskus auto kelpaa.

Vastavuoroisuuden takia autoni on käytettävissä, sehän menisi h ankalaksi olla sitten aina raha kourassa jokaisesta pienestä avusta

Vierailija
15/28 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viekö he sen katsastukseen? Sehän olisi palvelus sinulle, eikä heidän pitäisi siitä joutua maksamaan.

Vierailija
16/28 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

180€/päivä + bensat. Maksuaika 14pv - viivästyskorko 21% , perintä Intrum Justitia. Normisoppari siis.       

Vierailija
17/28 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mjoo, mä nyt kuitenkin sanoisin. Tai siis riippuu kummalle lapselle lainaisin. Jos lainaisin sille joka on hajamielisempi, niin muistuttaisin vielä paria päivää ennen palautusta, että muistathan kulta nyt tankata sen auton. Hän on sellanen sydämellinen hömelö, joka antaa paitansakin tarpeessa olevalle, mutta unohtaisi päänsä jonnekin, jos se ei olisi kiinni kropassa <3 toinen lapsi muistaisi varmasti tankata ja luultavasti tarkistaisi öljyt, nesteet ja pissapojan ennen palautusta kanssa ja palauttessaan vielä antaisi mulle ripitystä siitä, että autoa voisi joskus pestäkin :D

Vierailija
18/28 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mjoo, mä nyt kuitenkin sanoisin. Tai siis riippuu kummalle lapselle lainaisin. Jos lainaisin sille joka on hajamielisempi, niin muistuttaisin vielä paria päivää ennen palautusta, että muistathan kulta nyt tankata sen auton. Hän on sellanen sydämellinen hömelö, joka antaa paitansakin tarpeessa olevalle, mutta unohtaisi päänsä jonnekin, jos se ei olisi kiinni kropassa <3 toinen lapsi muistaisi varmasti tankata ja luultavasti tarkistaisi öljyt, nesteet ja pissapojan ennen palautusta kanssa ja palauttessaan vielä antaisi mulle ripitystä siitä, että autoa voisi joskus pestäkin :D

Hih hih

Vierailija
19/28 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lainannut aikuiselle veljellenikin ilmaiseksi.

Vierailija
20/28 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota maksua, käyttämänsä polttoaineen saa maksaa itse ja pissapojan nesteen jos se sattuu loppumaan lainaamisen aikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän