Pinkit korkokengät-bloggaaja ja Hellapoliisi Kati
En tiedä, mitä noista oikein ajattelisi.
Hellapoliisi ainakin dokumentoi koko Suomelle isänsä viimeisiä hetkiä tässä elämässä.
Maiju taasen laitta kaksimielisiä juttuja instaansa ja sitten närkästyy, kun ukot laittaa hänelle ruumiinosiensa kuvia.
Katselen näiden sosiaalista mediaansa ja tunnen eläväni aika normaalia elämää.
Kommentit (1712)
Pitäisikö esitelmän dopamiinista miten se on erittäin addiktoivaa. Ostamalla ratkaisee erilaisia ongelmia, hemmotelemalla itseään erilaisilla hankinnoilla joita ei sitten tarvitse kumminkaan.
Äänessä taitaa olla itse aiheet
Maiju ymmärtänyt kierrätyksestä osan. Olen kasvanut kierrättämään :) no, ei se kirppisvaatteiden ja levyjen pakonomainen ostaminen ole kierrätystä. Se on kulutusta.
Astetta pidemmälle, päivitykset sängystä kun ei malta nousta ylös.
Maiju meni ystävänsä kanssa risteilylle. Miksi Rokkimies ei kelpaa mihinkään mukaan? Itse suuttuisin, jos olisin Rokkimies. Saa mennä ystävien kanssa välillä, mutta välillä reissataan myös puolison kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Maiju meni ystävänsä kanssa risteilylle. Miksi Rokkimies ei kelpaa mihinkään mukaan? Itse suuttuisin, jos olisin Rokkimies. Saa mennä ystävien kanssa välillä, mutta välillä reissataan myös puolison kanssa.
Ei tarpeeksi hienoa seuraa
Vierailija kirjoitti:
Ehkä siksi, että pinkki on sinkkuryhmissä.
Jotenkin hellyyttävää katsoa noita Pinkin asupostauksia. En tiedä luuleeko oikeasti, että joku niistä saa ideoita tai ne kiinnostaa. Tyyliähän niissä ei ole lainkaan. Melkoisia riepuja.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö esitelmän dopamiinista miten se on erittäin addiktoivaa. Ostamalla ratkaisee erilaisia ongelmia, hemmotelemalla itseään erilaisilla hankinnoilla joita ei sitten tarvitse kumminkaan.
Älä turhaan pidä. Kyllähän kiinnostuneet löytää tiedon muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin hellyyttävää katsoa noita Pinkin asupostauksia. En tiedä luuleeko oikeasti, että joku niistä saa ideoita tai ne kiinnostaa. Tyyliähän niissä ei ole lainkaan. Melkoisia riepuja.
Meikkauspostauksista samoilla linjoilla, paksulti pakkelia, räikeät värit ja jyrkkääkin jyrkemmät kontrastit.
Onneksi sentään taloudenhallinta molemmilla kunnossa, paljon töitä ja hyvät tulot.
Monilla elämänhallinnan ongelmat näkyy siinä, että joudutaan työttömäksi ja syrjäydytään enemmän tai vähemmän, rahat ei riitä ja tulee masennusta.