Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa, kun toinen vauva ei ole ns sihtikurkku :)

Vierailija
08.11.2006 |

Esikoinen oksensi kaiken karkean ruuan pois ihan alusta lähtien. Vasta n 1,5v pystyi syömään muussaamatta esim 1v tarkoitettuja purkkiruokia. Ihanaa, kun tämä seuraava lapsonen pystyy jo nyt 4kk syömään itse tehtyjä, melko karkeitakin soseita :) Esikoisella se jäi haaveeksi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/7 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain olen suuhun keksinyt mättää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikku kiviä, kun niin ahnaasti jäytää kaiken lusikassa olevan ;)

ap

Vierailija
4/7 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä taas toisinpäin: olen ihan ihmeissäni kun tämä kakkonen on sihtaava " nirppanokka" , esikoinen taas veti minkä napa veti alusta alkaen, melkein puolikkaita perunoitakin :)

Vierailija
5/7 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi osaa iloita siitä, kun toinen vauva viihtyy autossa ensimmäistä paremmin. Toinen huomaa, että uusi vauva syö säännöllisemmin kuin ensimmäinen. Kolmas hämmästyy, kun vauva herää yöllä vain kahdesti, vaikka esikoinen valvoi aina yöllä pitkät pätkät.

Vierailija
6/7 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskimmäinen söi mitä vaan. Nyt tosin tilanne se, että keskimmäinen on aivan hirveä nirsoilija ja kuopus, jonka kanssa oli pahimmat ongelmat syö aivan mitä tahansa ja ihan uskomattomia määriä (ikää nyt puolitoista vuotta).

Vierailija
7/7 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ensin helppo ja sitten vaativa vauva, niin oltais oltu todella ihmeissämme. Nyt varauduttiin pahimpaan ja yllätyttiin iloisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme