Perheellisen oma kiva?
Te, joilla on (kotona asuvia) lapsia, missä ja milloin ehditte r*nkata?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Ainakin iltaisin ellei vaimo anna pillua.
Vessassako hoituu vaiko suihkussa? ap
Suihkussa iltamyöhällä kun lapset nukkuu. Yöllä jos vaimolla on huonopäivä niinkuin eilen😁 Toivottavasti ei ens yönä tai siis toivottavasti vanhempi muksu nukkuu niin sais vaikka muutakin kuin omaa kättä🤔 Sit joskus on pakko rohkeasti vetää töissä kun päässä ei muu ajatus ole kuin p''lu😅 Loput ajasta meneekin sitten tässä arjenpyörityksessä ja vauvapalstaa selatessa😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vessassako hoituu vaiko suihkussa? ap
Ei mun tarvi piilotella sitä vaimolta, eli voin kyllä ihan suotta runkata sängyssä hänen vieressä jos hän ei ole panotuulella. Välillä hän jopa yllyttääkin mua siihen.
Mä syön etäpäivänä lounaan viidessä minuutissa ja loppuajan ruokiksesta käytän omakivaan. Naisena mun on helppo vain työntää sormi pöksyyn kun esim makoilen yksin makkarissa ja lapset leikkii huoneessaan.
Salamarunkkaus vessassa tai suihkussa yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Mä syön etäpäivänä lounaan viidessä minuutissa ja loppuajan ruokiksesta käytän omakivaan. Naisena mun on helppo vain työntää sormi pöksyyn kun esim makoilen yksin makkarissa ja lapset leikkii huoneessaan.
Eikö pelota, että lapset yllättävät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö pelota, että lapset yllättävät?
Kuulen kyllä jos ne on tulossa makkariin ja ehdin ottaa sormen pois. Housut kun on jalassa niin ei siinä oo mitään outoa heille.
Ei tarvitse runkkailla, kun on rakastajar. Suosittelen kaikille pikkulasten isille. Omakiva tapahtuu työmatkoilla ja välillä toimistolla. Hyvin ehtii.
Vierailija kirjoitti:
Salamarunkkaus vessassa tai suihkussa yleensä.
Aika lailla sama täällä. Tyhjennyksestä on tullut vähän ulostamisen kaltainen rutiini.
Perheellisten nautiskelua :)