Tampere liian vaarallinen nykyään, minne muuttaa?
Poliisi ei suosittele ulkona liikkumista yksin pimeän aikaan. Olen sinkku, joten minun on vain liikuttava yksin. En halua asua näin väkivaltaisessa ympäristössä, joten muutto on edessä.. mutta minne?
Kommentit (58)
Tervetuloa Toijalaan! Myös Valkeakoski on rikollisvapaa vyöhyke. Meillä jolpit osaavat olla ihmisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa Toijalaan! Myös Valkeakoski on rikollisvapaa vyöhyke. Meillä jolpit osaavat olla ihmisiksi.
Sittenkö me ollaan kohta kaikki vain hiljaa Toijalassa ja Valkeakoskella ja annetaan niille Tampere ihan ikiomaksi temmellyskentäksi?
Onko löytynyt jo sopiva paikkakunta? Mikä olisi hyvä paikka.
Kangasala Vatiala tai Keskusta, on rauhallista
Vierailija kirjoitti:
Asun itsekin Tampereella Tesoman lähettyvillä.
Joskus iltaisin olen kulkenut keskustassa töistä päästyäni. Olen aina valmiustilassa puolustautumaan ja kävelen ryhdissä ripeästi, jos vaikka joku huumeidenkäyttäjä tulee vastaan. Siellä on niitä paljon ja olen nähnyt sivusta erikoisia tilanteita kun hölöttävät kovaäänisesti päissään.
Olen miettinyt Kangasalalle muuttoa. Se voisi olla ihana paikka mutta tulee mieleen, että onko siellä paljon romaneja. Eivät kaikki rikollisia ole mutta kyllä silloinkin aina varautuu kun näkee.
Kangasala hyvä, jos valitset rauhallisen alueen, Suorama levoton ei sinne
20:stä suurimmasta kaupungista Oulu on turvallisin.
Muuta Gazaan. Viehättävä asuinympäristö meren rannalla.
Muuta Mikkeliin, täällä on rauhallista!
Vierailija kirjoitti:
Minne ulkomaille sitten suomalaisen kannattaisi muuttaa? Onko Euroopassa turvallisia maita enää?
Lähes kaikki maat ovat Suomea turvallisempia - Ruotsia lukuunottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Ennen Helsingissä ja Turussa oli vaarallista, ikävä että Mansessakin jo.
Asuin 1987 vuodesta asti Turussa enkä huomannut keskustassa yöllä yksin kävellen tuota vaarallisuutta. Nykyään asun Tampereella. Enää en kävele yksin. Kiitos 2015 jälkeisten asioiden.
Vierailija kirjoitti:
Valkeakoskella on vaikea varhaisteinien narkkausongelma.
Olen syntyperäinen tamperelainen ja mieleni tekisi muuttaa meren äärelle; Turku, Naantali tai Porvoo.
Vierailija kirjoitti:
Turussa aika paljonkin tapahtuu, kuitenkin vasta Suomen kuudenneksi suurin kaupunki.
Vierailija kirjoitti:
20:stä suurimmasta kaupungista Oulu on turvallisin.
Ei todellakaan Oulu ole turvallinen tai rauhallinen paikka. Varkauksia tehdään paljon ja nistejä on myös paljon.
Salla, Kemijärvi ja Savukoski. Täällä on kaikki mitä tarvitsee, rauhallista mutta ei ääretön matka Rovaniemelle tai Ouluun jos tarvii päästä isommalle kirkolle.
Kuopion nuivanniemi on ihana
Jyväskylän Palokka tunnelmallinen ja ihastuttava ravintola muna liisa