Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmisen erottaa eläimistä se, että vain ihminen osaa puhua, eläimet eivät.

Vierailija
23.11.2022 |

Eli lapsi on eläin kunnes se alkaa puhumaan ja jos henkilö ei jostain syystä opi puhumaan ollenkaan, niin hänestä ei koskaan tule ihmistä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset (valkoiset) rakentavat itselleen paremmat olot koko ajan. Elukat elävät tänäkin päivänä metsissä samassa kurjuudessa kuin miljoona vuotta aikaisemminkin.

Ne "paremmat olot" tuhoavat lopulta tämän planeetan.

Vierailija
22/28 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen erottaa apinasta kuulemma etusormen ja peukalon pinsettiote. Se ei onnistu apinalta, mutta olen kyllä sitä mieltä, että ei se ihmisestä vielä ihmistä tee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisen erottaa apinasta kuulemma etusormen ja peukalon pinsettiote. Se ei onnistu apinalta, mutta olen kyllä sitä mieltä, että ei se ihmisestä vielä ihmistä tee.

Miksei? Apina ei voi oppia soittamaan viulua.

Vierailija
24/28 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aivot jotka erottaa ihmiset eiläimistä. Meillä ihmisillä on eläinkunnan suurimmat aivot vaikka kaikki ihmiset eivät ole yhtä älykkäitä.

Vierailija
25/28 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se dna:ta muuta, osaako puhua vai ei. Mutta se on totta, että pienet lapset ja vaikeasti kehitysvammaiset saattavat olla älyllisesti samalla tasolla fiksujen eläinten kanssa. Esimerkiksi omat lemmikkini osaavat paljon enemmän sanoja, kuin mitä olen heille opettamalla opettanut. Sanoisin, että noin 500 sanaa, koska ymmärtävät lauseita. Ovat siis parivuotiasta lasta älykkäämpiä.

Eläinten ja ihmisten kommunikaatiossa on se ero, että ihmiset voivat välittää ja ymmärtää menneisyyttä ja tulevaisuutta koskevia asioita, eläimet eivät. Parivuotiaat ymmärtävät hurjasti enemmän kuin 500 sanaa ja jollain tavalla myös menneisyydestä ja tulevaisuudesta puhumisen.

Vierailija
26/28 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissoilla ei ole vaikeuksia tehdä pinsettiotetta pienillä etutassun varpaillaan mikä mahdollisesti auttaa niitä kiipeilyssä ja tarttumaan saaliiseen.

Vierailija
27/28 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kissoilla ei ole vaikeuksia tehdä pinsettiotetta pienillä etutassun varpaillaan mikä mahdollisesti auttaa niitä kiipeilyssä ja tarttumaan saaliiseen.

Norjalaisella metsäkissalla on 5 varvasta, mikä mahdollistaa tarttumisen vaikka palloon. Venäjän sinisellä on taas on 7 varvasta.

Vierailija
28/28 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurissa oli kesy varis.tuli koputtaan ikkunaan ja rääkyi ruokaa! jos sille antoi kuivia kovia koirankeksejä se huusi "makkarraaa perrkele"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi