Apotti-räppireggae
Luulin nähneeni kaiken. Ei vaan voi käsittää miten tää on päässyt läpi kaikista seuloista ja mitä on tekijöiden päässä liikkunut?
Kommentit (23)
Ehkä tää on satiiria kuitenkin....
Onko tämä teksti ostettu niillä afrikkalaisen runotyön miljoonilla?
Suolaa haavoihin HUSin henkilöstölle.
Tähän vielä päälle itse tulostettava joulukortti ja aplodeja parvekkeelta niin mitä muuta voi ihminen toivoa. Ehkä vielä värivaloja rakennusten seiniin.
Vierailija kirjoitti:
Tähän vielä päälle itse tulostettava joulukortti ja aplodeja parvekkeelta niin mitä muuta voi ihminen toivoa. Ehkä vielä värivaloja rakennusten seiniin.
Johdon bonukset lämmittävät mieltä myös ihanasti.
Työnantaja haluaa päättää myös työntekijöiden tunteet, miten heidän pitää asia kokea.
Tämä on kyllä oikeasti ihan uskomaton suoritus.
Onneksi en ollut tilaisuudessa. Olisin varmaan joko kuollut aivoverisuonen kertakaikkiseen repeämään tai laskenut alleni naurukohtauksessa. Kumpikaan ei kuulosta kivalta.
Vierailija kirjoitti:
Nuo muuten voisi verottaa ja toki työntekijän palkasta vähennetään tulostuskustannukset, on kumminkin henkkoht käyttöön se printti.
Ehtiikö ne hoitaa potilaita ollenkaan, kun pitää suoltaa tällasta ribbeä. Käsihygienia-räp ja Asko Järvinen mukana.
Just. Olen yrittänyt nyt 9 kuukautta opetella Apotin käyttöä ja ei, en edelleenkään tajua sitä. Eipä ole niitä tukareita osastolla näkynyt. Ja jos sen kerta ajan kanssa oppii, niin kuinkahan pitkän ajan?
Mä voisin ihan oikeasti irtisanoutua ton Apotin takia!!
En suostu katsomaan. Nähnyt jotain lainauksia lehdessä. noloa.
Ja kohdistettu osaksi lääkäreille, jotka ovat sivistynyttä väkeä. Uskomatonta.
Tosissaan tehty räppi on ylivertaisen nopea tapa aiheuttaa kuulijoissa tuskaista myötähäpeää.
Norjassa on semmonen ku Hellsenorge ja ne sanoo sitä Hellsnorgeksi. Se on kans Epicin järjestelmä. Joku ihan rivi IT henkilö ois voinut kertoa että useampaa isoa tietojärjestelmää ei voi yhdistää yhdeksi. Se on kontrolloimaton hirviöpallo. Onneks keneltäkään normaalilta IT alan työntekijältä ei kysytty tai jos kysyttiin niin olivat Accenturen leivissä.
Sit jos Apottia ei saa kukaan ulkopuolinen nähdä, niin miten siitä tehdään tutkimusta? Suomessa on kuitenkin vertailtu järjestelmiä jo vuodesta 2010. Apotti ei varmaan halua mukaan sattuneesta syystä.
Täältä voi lukea Epicistä (Apotti) https://en.wikipedia.org/wiki/Epic_Systems#Criticisms_and_controversies
Et semmosia päättäjiä, kyllä se Epic on varmasti hyvä kun konsultti niin sanoo! En käsitä miksi tätä ei säädellä millään lailla, että minkälaisen järjestelmän terveydenhuoltoon saa ottaa.
Karmeeta. Rikos ihmisyyttä vastaan.
Mutta jos kuuntelet, niin omalla vastuulla. Korvamadon vaara ilmeinen.
Vierailija kirjoitti:
Tosissaan tehty räppi on ylivertaisen nopea tapa aiheuttaa kuulijoissa tuskaista myötähäpeää.
Tj Välimäki tykkäsi. "suurella sydämmellä tehty"
No niin, nyt tämä hirvitys jäi soimaan päähän.
Kiitos vaan tästäkin riemusta.
Ei pysty kuuntemaan :D