Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

millä estää kamala krapula???

Vierailija
08.11.2006 |

pitkästä aikaa lähössä viihteelle ja saan aina kamalan krapulan vaikken paljoa jois. Edellisestä kerrasta 3vuotta ja tuleva aamu suorastaan pelottaa!!

Olen kuullut jostain juomasta jota saa alkosta, et estäis krapulaa?? siis mikä tää on,onko kokemusta???

Sit joku ottaa jotain vahvempia b-vitamiinia???? onko tietoa???

Kertokaapa hyviä kokemuksia, haluan kokeilla nääs kaikkea.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tollo

Vierailija
2/14 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun " ei paljon" on selvästi kuitenkin liikaa. Juo vähemmän. Juo vettä tai limua tai muuta alkoholitonta. Syö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muista syödä kunnolla!

Vierailija
4/14 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yöllä nukkumaan mennessä pari buranaa.. mutta ainoo, millä todella kanuunan estätä, on, että et juo.

Ite kokeilin viimeviikonloppuna taktiikkaa, että lopetin holillisten juomisen puolenyön aikaan, ja sen jälkeen nautin vaan limua. Vaikka meni myöhään, seuraava aamu oli selvästi helpompi:) Eikä kestänyt kun melkein 40v keksiä tuo.

Vierailija
5/14 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän minä aikuisena tiedän miten ei saada krapulaa,mutta joskushan sitä voi äitikin ottaa... relax tytöt kommenteinenne näsäviisaina ; )

Kysyinkin millä voisi estää,ettei tulisi niin kaamee kapula ; )

Vierailija
6/14 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi tanssin tai liikun muuten paljon illan aikana (esim. kävelen kotiin). Juon paljon vettä ja ennen nukkumaan menoa pyrin syömään jotain. Enkä juo väkeviä.

Näillä konsteilla ei mulle ainakaan krapulaa tule.

Vierailija
7/14 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein naurattaa nämä vihamieliset viestit taas...siis mikäs pitää haukkua jotain tolloksi,joka haluaa lähteä viihteelle joskus harvoin, mutta haluaa välttää kamalan krapulan?? en ymmärrä teitä vihamielisiä, ilkeitä ihmisiä ollenkaan...

Itse olen viihteellä aika useasti ja parhaaksi todetut keinot on vettä vettä ja enemmän vettä, drinkkien välillä ja kotiin tullessa. myös leivän syöminen ennen nukkumaan menoa ja pari buranaa auttaa. ja itsellä auttaa aina parhaiten kunnon unet, ei herätystä klo 7.

mukavaa iltaa sinne!

Vierailija
8/14 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Beroccaa aamulla

- Särkylääke ennen nukkumaanmenoa

- Älä juo tyhjään mahaan ja muista se myös illan aikana

- Ton puolen yön jälkeen on välillä vaikeaa " pidättäytyä" juomasta

eli riippuu millon on lähteny viihteelle. Mun vinkki on paremminkin

et juo välillä vettä tai limua niissä juominkien välissä!

- Kaksi lasia vettä ennen nukkumaanmenoa.

Ja hauskaa iltaa!

Vierailija
9/14 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen juoma vettä.

Illalla vettä kotona. Vissy on vielä parempi.

Illalla särkylääkettä nassuun, yöpöydälle toinen tabletti ja lasi vettä. Ne otat heti, kun heräät.

Pahoinvoinnille ei voi pahemmin mitään, mutta ainakin päänsärky pysyy kurissa ja saat nukuttua (sekin helpottaa huonoa oloa)

Vierailija
10/14 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

oikein naurattaa nämä vihamieliset viestit taas...siis mikäs pitää haukkua jotain tolloksi,joka haluaa lähteä viihteelle joskus harvoin, mutta haluaa välttää kamalan krapulan?? en ymmärrä teitä vihamielisiä, ilkeitä ihmisiä ollenkaan...

Itse olen viihteellä aika useasti ja parhaaksi todetut keinot on vettä vettä ja enemmän vettä, drinkkien välillä ja kotiin tullessa. myös leivän syöminen ennen nukkumaan menoa ja pari buranaa auttaa. ja itsellä auttaa aina parhaiten kunnon unet, ei herätystä klo 7.

mukavaa iltaa sinne!

Vierailija
11/14 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei ole vihamielistä?

Vierailija
12/14 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ETTÄ EI JUO OLLENKAAN, mulla tuli krapula jo kolmesta lasillisesta viiniä.

Vierailija
13/14 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa oikeasti, ainakin mulla. Tosin mulla tulee kaamea päänsärky jo pullosta siideriä ja lasista viiniä. Jos erehdyn juomaan muutaman pullon siideriä ja siitä seuraa krapula, on kaalimehu mulla oikeasti auttanu.

Vierailija
14/14 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tärkein, vältä sokeripitoisia juomia, ei coctaileja, eikä muita kun kevytjuomia(sokerittomia mixerinä), äläkä juo olutta ja viinejä sekaisin. Helpointa on kun juo samanmerkkistä juomaa koko illan. En ole saanut krabbista muuta kun sokeripitoisista juomista, ja tästä on oltu montaa mieltä, muuta totta se on. On sen verran ikää teihin muihin verrattuna, että alkoholia olen käyttänyt 35 vuotta, ja kaikkea on testattu. Mulla on kaikista hauskinta ollut kun olen juonut viskiä, ja sitäkin vain neljä mittaa illan aikana, eli 4x4cl = 1,6 dl. Ja seurastahan se sitten suurimmaksi osaksi riippuu kuinka mukavaa on. Ja jos tulee helposti huono olo, ni yritä olla tupakoimatta, sekin auttaa jonkin verran.