Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päivähoito Helsingin Viikissä ?!?!

Vierailija
08.11.2006 |

Ollaan piakkoin muuttamassa Viikkiin, mutta nyt selvisi, että päiväkodit siellä on ihan täynnä. Jonossa on lapsia useita kymmeniä. Ei auta muu kuin pahimmassa tapauksessa koko ensi kevät kuljettaa lapsia kahdella bussilla vanhaan päiväkotiin ja sitten 40 minuuttia kolmannella bussilla itse töihin. Lapsillehan se on kiva, siis jatkaa tutusssa päiväkodissa, mutta aika aikaisin joudumme heräämään ja vanhemmillehan se on rankkaa.

Jos olisi rahaa, palkkaisin kotiin hoitajan. Mutta kun ei ole :(

Viikkiläiset ja muutkin, onko teillä ollut samoja ongelmia? Miten ratkaisitte ne??

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodenvaihteessa usein tulee ryhmiin muutoksia. Jonoon vain.

Vierailija
2/4 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka yhdessä jakaisi hoitajan kustannukset esim. 4 lasta ja 4 perhettä jos jakaa hoitajan jonkun kotiin (tai hoito voisi kiertää kaikkien kotona) niin ei kai tule mahdoton kustannus. Laita ilmoitus vaikka valintatalon seinälle tai puistoon!

Itse olen kotiäitinä vielä ensi syksyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikisää tilanne on niin huono, ettei paikkoja ole erittäin todennäköisesti keväälläkään. Tuuri käy, jos ensi elokuuksi saan yhden paikan.

Vierailija
4/4 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jotka yhdessä jakaisi hoitajan kustannukset esim. 4 lasta ja 4 perhettä jos jakaa hoitajan jonkun kotiin (tai hoito voisi kiertää kaikkien kotona) niin ei kai tule mahdoton kustannus. Laita ilmoitus vaikka valintatalon seinälle tai puistoon!

Itse olen kotiäitinä vielä ensi syksyyn.