Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä olit TETissä?

Vierailija
22.11.2022 |

Vastaan itse. Olin mm. työtön, eli vietin ajan koulussa muutaman muun paikkaa saamattoman kanssa, ja kerran pääsin yhteen hikipajaan.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhainkodissa kaksi viikkoa. Sinä aikana tuli selväksi, että sitä en halua missään nimessä tehdä työkseni.

Toinen tet-jakso oli kaikille pakollinen koulun keittiössä. Se oli ihan mukavaa.

Vierailija
22/24 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin 2 viikkoa suuressa puutarhamyymälässä. Kaikki raskaat hommat annettiin mulle.

Aina kun tuli multasäkkikuorma, oli mun homma kantaa ne paikoilleen, satoi tai paistoi. Kiva kantaa satoja säkkejä paikoilleen samalla kun muu henkilökunta istui kahvihuoneessa ja katseli ikkunasta mun aherrusta.

2 viikon orjan pestin päättyessä odotin jotain pientä palkkiota, mutta mitään en saanut.

Sait sentään tehdä oikeita töitä. Meillä koneistus/kokoonpano firmassa tettiläiset toimivat lattian lakaisioina aiemmin. Nyt viimeaikoina uuden pomon aikaan saavat jo oikeita töitäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pankissa. Jotain pikkuhommia tein en niin tarkkaan muista. Mutta kun isä ja äiti tuli asioimaan, sain palvella heitä ihan oikeasti. Nostivat siis rahaa tililtä. Tämä oli 80-luvun alussa.

Vierailija
24/24 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun Maakuntamuseossa. Ihana työntekijä vei mua paikasta toiseen. Olisin halunnut arkeologiksi. Kivat muistot, vaikka aikaa jo reippaasti yli 30 vuotta. Ei tullut minusta arkeologia. Toisena vaihtoehtona oli Hesburger. Ajatuksena tietty, että olisi saanut syödä firman piikkiin 😂