Poltan salaa tupakkaa mieheltä, sukulaisilta ja työkavereilta.
Aamulla poltan kaksi pöntöllä ovien takana veskissä.
Sitten kaksi autossa matkalla töihin, joka on yhteinen.
Käyn myös työpaikan varastossa tupakalla useita kertoja päivässä, samoin kotimatkalla autossa ja illalla veskissä.
Teen sen sisälle siksi, etten jää kiinni.
Kerran yksi tuttu oli näkevinään minut ratissa tupakka suussa, mutta selitin, että minulla oli punainen laser lampu suussa.
Kommentit (68)
Minä join salaa. Ihme kyllä kaikki tiesikin. Petät vain itseäsi.
Ei tossa mitään, mutta pystytkö puhaltamaan pimpan kautta sauhut?
Ja sitten sinä suutuit, kun joku paljasti äidillesi, että käyt työpaikalla tupakalla. Anteeksi, emmehän me osanneet kuvitella, että aikuinen akka polttaa salaa!
Vai etkö sinä olekaan se, jonka minä tunnen?
Kumpi on yhteinen,auto vai työpaikka?
Näin huonoa provoa ei ole ollut piiiiitkään aikaan
Salaa polttamasi tupakat ovat siis peräisin meheltäsi, sukulaisiltasi ja työkavereiltasi? Vai yrititkö kuitenkin sanoa että poltat tupakkaa salassa meheltäsi, sukulaisiltasi ja työkavereiltasi? Haju paljastaa kummassakin tapauksessa...
Minä myös välillä poltan mieheltä selaa,hajun vaatteissa selitän sillä että minulla on ystäviä ja työkavetrita jotka polttavat. Kädet pesen aina ja laitan tuoksuvaa käsirasvaa ettei sormet haise ,hengitys taas on helppo saada tuoksuttomaksi purkalla.
Yksi tupakka-aski kestää minulla vuoden ja on hyvässä piilossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö mies ihmettele, että miksi vessassa ja autossa haisee tupakka.
Sinusta puhumattakaan, kun teet sen sisälä?
Vai onko miehesi aivan älyvapaa?Aivan varmasti haisee koko kämpässä jo oven läpi. Viimeistään pöllähtää loput, kun ap avaa oven. Vessa haisee tuhkakupilta ja ap vanhalta ketjuröökaajalta.
Ei ole mahdollista.
Ei jatkoon.
Eiköhän ap tiedä tuon ;) siksi noin "tekeekin" prvossaan.
Ei salaa voi polttaa. Hajuhan on vaatteissa, hiuksissa, ihossa, hengityksessä.
Meilläkin teinit luulivat polttavansa salaa. Hörönauru.
Eikä juoda voi salaa. Mieheni joskus kävi pikaseen baarissa asioiden ohessa tai naukkasi taskumatistaan.. hetihän haju paljastaa ja hänellä jo silmistä näkyi, sellanen tarkempi tuijottava tapa.
Täytyy kyllä olla ihan uskomattoman pokan omaava ja röyhkeä luonne, että tekee noin ja väittää kirkkain silmin, ettei polta.
Tuon lisäksi ympärillä todella todella typeriä ihmisiä, mutta provohan tämä on.
Taitaa mieskin polttaa joko salaa tai julkisesti jos ei mitään huomaa. Tai ehkä ei ole huomaavinaan kun tekee jotain muuta salaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on ainoastaan mahdollista jos miehesi on täysin hajuaistiton, mutta selvä provo.
Tuskin edes silloin. Se haju on niin silmiin kirvelevä, että sen aistii ilman hajuakin.
Jos on ikinä käynyt sisällä röökaavan asunnossa niin tietää.
Kyllä se onnistuu, jos mies itsekin käryttää jatkuvasti.
Jos polttelet sisätiloissa, joissa ei normaalisti polteta niin ei-tupkoivat kyllä haistaa sen. Oisko niin, että "salaisuutesi" on lähinnä vitsi muulle perheelle?
Muut leikkii mukanasi " salaisuuttasi", eivät ilkeä nolata sinua enempää🤫🤫😁😁
Haiset ällöttävälle, haiset ovimatolle