Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ikävä tunne rinnassa ja kaulalla

Raxu
21.11.2022 |

Hei oon 21v nainen ja mulla on nyt kahden viikon ajan jatkunut semmoinen vähä puristava olo keuhkoissa sydämmen kohdalla rinnassa kaulassa ja imusolmukkeilla. Samalla on sellanen ns polttava/ ihanku sisällä olis samaan aikaan viileä tunne. Vaikea selittää noitten väliltä ja semmoinen ärsyttävä polttava/ pistelevä kihelmöintiä. Tuntuu myös ihanku kurkussa olis siinä keskellä joku pala, tuntuu, et ruoka jaa jumiin kurkkuun. Ollu pahoinvointia vähän ja tuntuu kyllä et välillä tulee semmosta pistävää kipua. Menin tän takia lääkäriin kaikki arvot ihan normaalia, raskaushormooni katsottu verestä ihan normaali, sydänfilmi otettu normaali ja verenpaine oli ihan vähän alhainen muuten kaikki arvot ihan kunnossa. Mikä mulla vois olla sanotaan ei oo mitään hätää mut oireet ei vaan lähde. Myös tuntuu mun koko kroppaa särkee ja päähän särkee.. pelottaa

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltin vähän kukkaa pari viikkoa sitten, mutta en tiedä voiko siitä muka tulla tälläiset oireen näin pitkäksi aikaa?!

Ap

Vierailija
2/6 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintarangan nikamalukkoja? Kannattaa käydä omt-fysioterapeutilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla refluksia

Vierailija
4/6 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ainakaan sydämestä johtuu kun olet noin nuori ja ekg normaali. Veikkaan tukirankaperäisiksi oireiksi, harrastatko liikuntaa?

Vierailija
5/6 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle vastaan että kilpirauhanen

Vierailija
6/6 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyroksinihoito päälle.