Saimi sai pojan : )
Onnea vaan sitten. Saas nähä koska tulee juttua johonki akkainlehteen kuinka elämä ei oo yhtään muuttunut lapsen myötä...
Kommentit (31)
Minäkin luulin, että laskettuun aikaan vielä pitkä aika. Hyvä vain Saimille jos tosiaan pystyi niillä korkokengillä liikkua viimeisillään. Itse en kyllä olisi USKALTANUT.
t. mamma joka lihonut raskausaikana vähän ja jolla aina (3x) ollut pieni masu, joka kävelee puistoissa korkkareilla ja jolle mies on lapsia tärkeempi ja joka on kaunis ja hoikka ja joka synnytti yhden lapsen keisarinleikkauksella :)
20, uskomatonta, varsinkin jos olet aikuinen ja äiti!!
t. mamma joka lihoi yhdessä raskaudessa hirmuisesti ja toisessa aika vähän ja jolla on aina (2x) ollut kohtalaisen pieni masu, joka kävelee ulkona kumppareissa ja jolle mies on tärkeä muttei lapsia tärkeempi ja joka on riittävän kivan näköinen ja hoikka ja joka synnytti yhden lapsen keisarinleikkauksella :)
Ovatko kilot tärkeitä, se, että pysyy laihana ja pystyy kävelemään " korkkareilla" - vai kenties se, että lapsi kasvaa ja on syntyessään terve? Hävetkää.
Terv. vammaisen lapsen äiti
mutta ehkä aika on mennyt huomaamatta ja 9 kk tosiaan kulunut.
oliko tuo lapsen syntyminen suunniteltu sektio? pisteet pois saimilta jos niin on. ihan hulluja nuo julkkikset kun suunnittelevat sektioita jotta mahanahka ei ehdi venymään liian isoksi ja saadaan näin maha palautumaan paremmin. en nyt tiedä tekikö Saimi niin, mutta jos teki, niin häpeisi vähän!
Kun se, että on isompiakin on gelmia ei tarkoita että jokaisesta pikkuasiasta pitäisi olla välittämättä. Eikä sillä painolla tai korkkareilla ole useimmiten mitään tekemistä lapsen terveyden kanssa eikä ne vaikuta siihen suuntaan eikä toiseen muutoin kun raskaudiabeteksen kohdalla...
T: Parantumattomasti sairaan lapsen äiti
Vierailija:
Ovatko kilot tärkeitä, se, että pysyy laihana ja pystyy kävelemään " korkkareilla" - vai kenties se, että lapsi kasvaa ja on syntyessään terve? Hävetkää.Terv. vammaisen lapsen äiti
Oletko lihonut?
Kuka hullu laittaa korkkarit puistoon kun nehän menee pilalle kun kävelee siellä upottavassa nurmikossa ja hiekassa...
Vierailija:
Sä oot enää osa-aikamutsi.
Ja kotiäitien miehet ei ole enää oikeita isiä, vaan osa-aikafatseja. Voi tätä järjen määrää.
Ja ehei, vauva-aika ei mitenkään " palauttanut todellisuuteen" eikä " hymyni hyytynyt" lapsen synnyttyä, vaan samat periaatteet minulla oli kun raskausaikanakin: äiti saa olla myös nainen, raskaana ollessa voi pukeutua kauniisti, miestä pitää huomioida vaikka olisi pieniä lapsia (ja miehen minua).
Näillä eväillä meillä on oikein onnellinen pieni perhe. Lapsi on tietysti etusijalla, mutta miehen kanssa vaalimme parisuhdettamme joka on lapsenkin kodin perusta. Harrastan liikuntaa ja oma aika silloin tällöin on minulle erittäin tärkeää.
Vierailija: