Saimi sai pojan : )
Onnea vaan sitten. Saas nähä koska tulee juttua johonki akkainlehteen kuinka elämä ei oo yhtään muuttunut lapsen myötä...
Kommentit (31)
panostavat lapsiinsa. Kyllä kai se jo jossian kekkereillä tai omaa aikaa on viettämässä jo viimeistään viikonloppuna.
Opettaako se saimi nyt poikansa kävelemään korkkareilla?
Ottaako se tosiaan niin koville joillakin, että kaikki eivät raskausaikana liho muodosttomaksi ja näyttävät vielä hyvältäkin?
Hankkikaa elämä, menkää vaikka Painonvartijoihin, niin ei tarvii Saimia haukkua.
Minä kirjoitin kommentin " oliko sillä mahaakaan" ja pointtini oli lähinnä, että mulla on mennyt Saimin raskaus ihan ohi. Tuntuu että kuulin siitä pari viikkoa sitten, enkä missään ole nähnyt Saimin raskauskuvia, ja vauva syntyi jo nyt. Itselleni tuli 10 raskauskiloa, joista 8 jäi laitokselle, että en nyt voi sanoa lihoneeni muodottomaksi.
Huh, että täällä on herkkänokkaista ja vainoharhaista porukkaa.
Ja huom! en laihduttanut tai ollut yli/alipainoinen ennen raskauttakaan. Lapseni painoi syntyessään 3840 grammaa.
Kuten joku jo totesikin, kaikille ei tule sitä 25 kiloa ylimääräistä, ja vaikka tulisikin niin se ei ole hyvän äidin mitta.
Toivottavasti tosin eivät lue näitä palstoja, kun täällä on niin " oikeassa" olevia ihmisiä, joiden mielestä Saimi ei " ansaitse" lasta, kun ei tajuu niinku äitiydestä mitään. DAAA!!!11
En ainakaan minä tiennyt yhtään, minkä muutoksen lapset tekevät elämään. Ja hyvin on kuitenkin mennyt.
Nehän on ihan samanlaisia ihmisiä kuin vaikka naapurit. Tuskin kukaan tänne tulee puimaan naapurin Sannan uutta tyttövauva ja raskauskiloja. Mun mielestä yleensäkin kaikki julkkisten kyttäämiset on pikkumaisille ja typerille ihmisille sopivaa tekemistä.
Joo mäkin laihduin raskausaikana 10kg ja sain 4500g painavan pojan..
Opettaako se saimi nyt poikansa kävelemään korkkareilla?
jos Saimi olisi laihtunut 10 kg raskausaikana, se olisi haihtunut ilmaan. Tai suuli olisi vienyt sen.
Vierailija:
Joo mäkin laihduin raskausaikana 10kg ja sain 4500g painavan pojan..
Opettaako se saimi nyt poikansa kävelemään korkkareilla?jos Saimi olisi laihtunut 10 kg raskausaikana, se olisi haihtunut ilmaan. Tai suuli olisi vienyt sen.
Siis tuuli.
tai paljonko äidille on kiloja tullut? Pääasia, että laps on maailmassa!
Onnea koko perheelle!
Voisipa vielä tulla oikein paha uhmakin ja tosi aikaisin. Jos oppisi koppava akka hieman kunnioittamaan muutakin kuin omaa napaansa.
Vierailija:
Voisipa vielä tulla oikein paha uhmakin ja tosi aikaisin. Jos oppisi koppava akka hieman kunnioittamaan muutakin kuin omaa napaansa.
Sekö tekee ihmisestä koppavan, että pukeutuu tyylikkäästi raskausaikana ja kertoo aikovansa huomioida parisuhdetta myös lapsen syntymän jälkeen? Ja senkö takia toivot hänelle pahaa?
Uskomattomia nuo kotiäidit...
Vierailija:
Älytöntä, että joku viitsii oikein toivoa toiselle vaikeuksia. Kuullostaa aika katkeralta. Toivottavasti sinulla menee hyvin ja lapset on helppoja. Voisit vielä voittaa vaikka lotossa, niin ei olisi rahastakaan huolta. :)
parisuhdetta pitää vaalia ja lasta ei voi kokoajan paapoa.
Ja hui, mä menin töihin kun lapsi 11kk.... ottakaa mut ja kersa huostaan heti.
Pls kotiäidit ja muut fanaatikot, antakaa muitten hoitaa lapsensa niinkuin haluavat.
jo 30+ naiselta. Niistä oli nöyryys kaukana. En minäkään toivo heille ihan kaikkein helpointa vauva-aikaa, jotta vähän ymmärtää lapsiajan realitetteja.
Se on sitten eri asia osaako nainen joka on tuota mieltä tyydyttää lapsen tarpeet vai kokeeko vain lapsen vaikeaksi ja taakaksi. Ei kaikki nöyrry elämän edessä.
Toivottavasti Saimi kasvattaa lapsestaan itsensä kaltaisen, joka ei turhia huonoile ja alistu samoihin ajattelu kuvioihin kuin muut, koska " kaikkihan niin tekee" ja elämässä on pakko.
Vierailija:
jo 30+ naiselta. Niistä oli nöyryys kaukana. En minäkään toivo heille ihan kaikkein helpointa vauva-aikaa, jotta vähän ymmärtää lapsiajan realitetteja.Se on sitten eri asia osaako nainen joka on tuota mieltä tyydyttää lapsen tarpeet vai kokeeko vain lapsen vaikeaksi ja taakaksi. Ei kaikki nöyrry elämän edessä.
Minun asenteeni on ollut se, että se on minun ja lasten paras, että me kaikki viihdymme. Lapseni on erittäin hyvin kehittynyt, onnellinen ja tasapainoinen ja minä olen äiti, jolla on omakin elämä. Identiteettini ei määrity ainoastaan lapsieni kautta. Pyrin edelleen tekemään omia juttuja ja " varastan" välillä itselleni aikaa. Meidän perheessä myös isä on lasten vanhempi ja hoitaa oman osuutensa.
Kyllä siinä ollaan ihan kokoaika mutseja. Meidän muksu meni kanssa 13 kk. PK:hon ja edelleen tiedän koko ajan missä mennään. Harmittaa välillä, että aikaa yhdessä on liian vähän, mutta toisaalta ainakin meiän muksu on todella innoissaan menossa joka aamu PK:hon ja iltapäivisin innoissaan tulossa kotiin. Aktiivinen ja leikkisä, viihtyy kaikkialla. Erityisen ystävällinen ja kiltti (myös hoitotätien mielestä), toiset lapset tykkäävät hänestä ja saa ihania sosiaalisia kontakteja. Juuri näitäkin asioita toivon lapselleni.
tiedä sitten kuinka pieni ja paljonko oli viikkoja...