Minä nyt tunnustan, että olen antanun 8kk lapseni syödä mäkin ranskalaisia!!!
Ja olen vielä th kaiken lisäksi. Mitäs siitä sanotte?
Kommentit (11)
En ole antanut ranskalaisia, mutta aikuisten makeaa jugurttia olen antanut. Ja valkoista paahtoleipää voilla, jota rakastaa. Ja mehua. Voi kauheeta. (9kk ja suolisto pilattu...)
Eilen oltiin perheen kans hesburgerissa ja isoveli söi ranskalaisia, ja annettiin babylle 8kk kaksi ranskalaista maistiaisiksi (joista tais puolet pudota pöydän alle).
Onko jossain terapiaryhmää, jonne meidänlaisemme huonot hulttioäidit voidaan viedä pakkohoitoon????
Kyllä lentäisi veteen keitetyt neljän viljan puurot seinille jos tarjoaisin. Sitä paitsi, haluaa maistaa ja miksei saisi maistaa? Se on ruokaa eikä myrkkyä, vaikka ei terveellisintä olekaan. Pikkuinen maistiainen on ok, isot annokset suolaisia ketsupissa uivia ranskiksia ja kokista pullosta, ihan eri juttu...?
Johtuen suolistosairaudesta joka aiheuttaa rasvojen imetymishäiriön. Huomenna mennään lapsen kanssa mäkkäriin syömään sundaet ja ikää lapsella 14kk
Mä en ikinä anna lapselleni ranskalaisia! Kun en itse syö, niin naapurin lautaseltako niitä pitäisi napata ;).
Keksiä, kakkua ja jopa salmiakkia olen kyllä lapselle tarjonut. Viimeksi mainitusta tykkäsi niin paljon, että jälkikäteen melkein alkoi kaduttamaan... Cola-juomaakin olen antanut maistella ja jopa viiniä pisaran sormenpäästä. Intialaista ja meksikolaista ruokaakin on maistanut, vaikka voimakkaasti maustettuja ovatkin, ei tosin tykännyt, sushia sen sijaan syö mielellään...
Niin, mut mä en ookkaan terveydenhoitoalalta... Ravitsemustieteitä sen sijaan opiskellut...
Vierailija:
Onko jossain terapiaryhmää, jonne meidänlaisemme huonot hulttioäidit voidaan viedä pakkohoitoon????
terv ap
kun karppiaitina kerroin laihan 1-vuotiaan poikani juovan taysmaitoa. Yritti suositella rasvatonta, mutta tyytyi lopuksi vienosti tiedustelemaan, kelpuuttaako poika lainkaan rasvatonta vai sylkeeko suustaan? Ranskalaisia meilla ei sentaan syoda, herttinen, joku raja on vedettava - alkaa leikitelko aidit lastenne hengella! *reps* Ei vaan, perunassa on hiilareita, pthyi.
oletpas huono äiti =o
No ei sentään.
Jospa nyt yhtestä kerrasta (+?) ja pienestä määrästä (?) ei ole haittaa.