Ahdistaa: seksi synnytyksen ja imetyksen jälkeen
Kuopus täytti jo vuoden eikä vieläkään tee seksiä mieli, ei sitten millään :(
Vika ei ole miehessä vaan minussa. Alapää on kuin hiekkapaperia ja joskus pestessäkin tulee haavaumia. Olemme harrastaneet seksiä vuoden aikana 2 kertaa!! Mies kyllä kovasti väittää ettei häntä haittaa ja ehdimme kyllä sitten kun mulla taas paikat palautuvat normaaliksi. Menkatkaan eivät ole vielä alkaneen kun imetän vielä.
Mutta onko tästä paluuta enää normaaliin?
Ei ole niin etten haluaisi miestäni vaan koko ajatus seksistä yleensä ottaen on muuttunut mulle aivan yhdentekeväksi asiaksi...
Onko muita?
Kommentit (3)
Mulla suuri osa omaa kiihottumista tulee siitä, että tunnen kostuvani. Jos en alakaan kostua, se on kuin kaikki jäisi puolitiehen. Olen yrittänyt verrata miehelle tilannetta siihen, että hänellä tekisi " periaatteessa" mieli seksiä, mutta erektiota ei tulisi.
itsellä synnytyksestä nyt 7 kk, eikä seksi kiinnosta yhtään. Imetän myös edelleen.
Viikko sitten gynellä lääkäriltä loksahtivat leuat auki kun kuuli ettei yhdyntöjä ole meillä vielä ollut. kysyi miksi ei, vastasin ettei huvita. kysyi miksi ei huvita, vastasin että vauva syö öisin monta kertaa, kroonisesti väsyttää, miehellä työstressiä jne.
pienet paineet tuli tuosta, mutta miehen kanssa todettiin asian olevan meillä nyt näin ja sillä pihvi. ei silti, miehelle maittaisi mutta soputuu tilanteeseen
Hellittele miestäsi muilla keinoilla; rapsuttelet, silittelet, suukottelet, hierot, otat suihin... ja jos sitten kiinnostaa muukin: yhdynnässä liukkari apuun kuivuusongelmassa.
Näytä miehellesi, että haluat helliä häntä!