Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko voimakastuoksuinen vartalovoide olla työpaikalla jo liikaa?

Vierailija
20.11.2022 |

Käytän ruusuntuoksuista vartalovoidetta, rakastan sitä tuoksua. Mutta voiko vartalovoidekin levittää liikaa tuoksua ympäristöön?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä ihmeessä. Ei hajuja voi maailmasta poistaa kuitenkaan.

Mieluummin ruusu kuin ummehtunut tali, jolta moni mukamas tuoksuton löyhkää.

Vierailija
2/11 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla liikaa, jos vaikka olet jossain allergia/astmapotilaiden osastolla töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se luomu, joka on mieto. Vai kemiallinen voimakas.

Vierailija
4/11 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa jättää voimakkaat tuoksut vapaa-aikaan. Huonolla onnella herkistyt aikaa myöten itsekin käyttämillesi hajusteille.

Vierailija
5/11 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaikki tuoksut on töissä kielletty, ja hyvä niin. Joudun itse jäämään joskus bussista pois, kun joku on marinoitunut jossain "tuoksussa". Saan migreeni kohtauksen.

Vierailija
6/11 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että on liikaa. Ehkä sairaalahommissa, muuten ei. 

Vierailija
7/11 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikan nuoria naisia vain kiihottaa hopeaketun voimakkaan tuoksuinen parfyymi, vaikka eivät uskallakaan sitä ääneen myöntää. 😏

No itse asiassa ei. Hopeakettu vaan on esihenkilönä talossa niin partavedestä kykenee vitsailemaan vain osa hänen läheisimmistä työkavereistaan. Ne nuoret naiset on usein alaisia, joten heillä ei ole uskallusta sanoa, että viereen muka hauska hopeakettu oikeasti löyhkää pahalle ja osa saa siitä jopa poissaoloa aiheuttavan migreenin. Tässä tilanteessa henkilö aiheuttaa alaisten sairaspoissaolot. Kannattaa pohtia ennen kuin tulee haisemaan.

Vierailija
8/11 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se luomu, joka on mieto. Vai kemiallinen voimakas.

Aloituksessa puhutaan voimakkaasta tuoksusta, ei miedosta.

Vierailija
9/11 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkin koktaili.Ihana vartalon tuoksuvoide,ihan hiusten hoitovoide,joka jätetän hiuksin,sama pyykin huuhteluaine pälle hajuvedet,kenties muotoilutuotet hiuksin.lakat :Haiset kuin kissan kusi. On todella haitaa työpaikalla.

Vierailija
10/11 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voi.

Olen joutunut poistumaan busseista, kun jollain on kaamealta tuoksuvaa valmistetta, esim. Angelia.

Ennen migreeniä haistoin junavaunussa, kun joku söi minttupurkkaa. Onneksi annoin ylen vasta kotona.

On tuskaa, kun töissä viereen istuu iljettävälle hajusteelle löyhkäävä kollega. Vaihdan paikkaa. 

Syöpähoitojen aikana oli kätevää, kun hajuaisti katosi useita kertoja. Pidin jopa haisevista tupakoijista. :D

Vierailija
11/11 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti voi olla liian voimakas. Olen itse aika herkkä voimakkaille hajusteille, ja työkaverilla on joku törkeän mausteisen tai ties minkä tuoksuinen käsivoide, jonka haju meinaa tainnuttaa. Siis todella vastenmielinen eikä päänsärky ole kaukana. En ole kehdannut sanoa asiasta! Tulkittaisiin helposti nipotukseksi. 🙁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi