Herranen aika että joululahjapaperi on kallista!
En ole muutamaan vuoteen ostanut ja nyt oli pakko kun oli loppu. Yksi kituinen 2 metrin rulla 3,29 e! Ei voi maksaa paljoa tuollaisen valmistaminen. Ja ihan perusmarketista ostin ihan peruslahjapaperia.
Kommentit (18)
Ai joululahja paperista nyt itketään. Voi kamala että on kallista 🤣🤣🤣
En saanut sympatiaa. Mutta miettikää oikeesti paljonko kahden metrin valmistaminen voi maksaa?
Vierailija kirjoitti:
En saanut sympatiaa. Mutta miettikää oikeesti paljonko kahden metrin valmistaminen voi maksaa?
Ei mietitä. Ei olla niin typeriä, että luulisimme kauppojen myyvän tavaraa ilman voittoa.
Vierailija kirjoitti:
Jos talous kaatuu alle 4 euroon, kannattaa jättää lahjat ostamatta.
No jos lahjoja antaa vähän enemmän niin onhan kauniit paperti aika kalliita. Akateemisessa 1 arkki 4 euroa ja sillä paketoi kaksi-kolme lahjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos lahjoja antaa vähän enemmän niin onhan kauniit paperti aika kalliita. Akateemisessa 1 arkki 4 euroa ja sillä paketoi kaksi-kolme lahjaa.
Akateemisessa paketointipalvelu -> paperi 0€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä on. Ei pidä ostaa lahjapapereita, jos ne ovat omasta mielestä liian kalliita. Eikä varsinkaan pidä ostaa niitä kalleimmasta mahdollisesta paikasta.
Meillä suositaan suvun kesken kestolahjapusseja. Niitä voi ommella itsekin, tosin minä en ompele. Mutta samat pussit kiertävät joulusta toiseen, ja luonto kiittää.
Ostan kaikki lahjat oman kylän kivijalkaliikkeistä. Ei tarvitse itse paketoida mitään
Itse paketoin lahjat aina sanomalehteen. Otan ilmaisjakelupisteeltä lehdet. En viitsi maksaa asiasta, joka revitään silpuksi.
Niissä kirjoissa, joissa käsitellään joulukoristeita ja muita joulujuttuja, neuvotaan aina pakkaamaan lahjat sanomalehtipaperiin tai kenkälaatikkoon ja koristelemaan paketti jollakin rusetilla tai päälle liimatulla kuvalla. En tiedä onko se käytännössä niin hienon näköistä kuin kirjojen kuvissa, mutta aina voi kokeilla.