Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä nykypäivän kuusikymppinen mies on kiinnostunut?

Vierailija
20.11.2022 |

Ja mitä harrastaa?

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä täytin syksyllä 60 v ja menin avovaimoni kanssa bridge kurssille. Eli pelaan bridgeä, käyn salilla muutaman kerran viikossa, kävelen, pyöräilen, hiihdän ja katson jääkiekkoa C Morelta. Joskus käyn hallilla katsomassa myös livenä kiekkoa.

Ajelen uudella BMW:llä. Lisäksi olen lopettanut ajattelun että sit ku vaan elän asenteella ny ku koska tässä iässä ei enää tiedä milloin on se viimeinen päivä.

Tietysti pidän huolta myös osakesalkustani ja muusta omaisuudestani mitä tähän ikään on jo ehtinyt kerääntyä.

Vierailija
22/67 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä 63 v tykkää pelata tietokoneella, katsoa suoratoistopalveluista sarjoja, kävellä luonnossa koiransa kanssa, nauttii myös hyvästä ruoasta ja juomasta ravintoloissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni on kiinnostunut matkailusta, moottoripyöräilystä, lukemisesta, musiikista (soittaa itse kitaraa ja pianoa), ulkona syömisestä (erityisesti pitää nepalilaisesta ja intialaisesta ruoasta), koiran kanssa ulkoilemisesta ja sen kouluttamisesta, elokuvista, taiteesta, härpäkkeistä ja niiden korjaamisesta, jalkapallosta, jääkiekosta (molemmat edelliset penkkiurheiluna), sulkapallon pelaamisesta ja ystävien tapaamisesta.

Vierailija
24/67 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni on ortodoksi, ja seurakuntaelämä vie hänen ajastaan suuren osan. Nyt alkoi joulupaasto. Hän käy pitkillä kävelyillä, harjoittaa jotakin rukoustekniikkaa (?) jota kutsuu sydämen rukoukseksi ja maalaa ikoneita. Tykkää harvakseltaan syödä ulkona ja lukee käsittämättömiä määriä. Tietääkseni myös kirjoittaa, mutta tämä ilmeisesti jokin henkilökohtainen prosessi; tekstejä ei anneta luettavaksi.

Vierailija
25/67 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmasti aika klassinen aikani lapsi; vähän ahne, narsistinen ja itsekäs. Raha on minulle tärkeää ja työ. Näistä saan kuulla lapsiltani. En usko muuttuvani tästä kuitenkaan enää kummemmaksi ihmiseksi, boomeri mikä boomeri. Tykkään politiikasta, väittelyistä ja kuivakkaasta huumorista. Pahastun kun arvoilleni naureskellaan ja ne vesitetään itsekkäinä. Rakentakaa te parempi maailma, minä menen hautaan vanhoine uskomuksineni.

Vierailija
26/67 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaeltelee, kalastaa, matkustelee, tekee reippaita kävelylenkkejä, opettelee tekemään ruokaa, joskus vaan fiilistelee, muistelee edesmennyttä nuoruuttaan ja ottaa uusia harrastuksia itselleen. Tässä pieni ripaus harrastuksista.

En ole ihan vielä 60 mutta se lähestyy hyvää vauhtia.

Vierailija
27/67 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ketju - erilaisia vastauksia!

Vierailija
28/67 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä täytin syksyllä 60 v ja menin avovaimoni kanssa bridge kurssille. Eli pelaan bridgeä, käyn salilla muutaman kerran viikossa, kävelen, pyöräilen, hiihdän ja katson jääkiekkoa C Morelta. Joskus käyn hallilla katsomassa myös livenä kiekkoa.

Ajelen uudella BMW:llä. Lisäksi olen lopettanut ajattelun että sit ku vaan elän asenteella ny ku koska tässä iässä ei enää tiedä milloin on se viimeinen päivä.

Tietysti pidän huolta myös osakesalkustani ja muusta omaisuudestani mitä tähän ikään on jo ehtinyt kerääntyä.

Långt har du orkat med "sit ku". Hur skulle livet se ut nu om du hade släppt den tanken redan då du var 30 eller 40 år gammal?

Vierailija
29/67 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä 60 lähestyy. Tärkeintä kuntoilu, työ, läheiset ihmiset. Ja musiikki tietysti, suosikkiartisti Ava Max.

Vierailija
30/67 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

58 v mieheni on täysin ukkoutunut. Ei ole seksi kiinnostanut vuosiin, ei enää harrasta mitään, ei halua tehdä muuta kuin katsoa videoita kännykällä. Passivoitunut henkisesti ja fyysisesti ja lihonut.

Vierailija
31/67 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harhaluuloja, että miehillä lisääntyisi varallisuus iän myötä. Minulla on lisääntynyt, miehellä ei. Hänellä on myös jatkuvaa ajoittaista työttömyyttä. Eivät kaikki ole menestyneitä elämässä.

Vierailija
32/67 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillusta ja peffasta😊

Vierailija
33/67 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex täytti juuri 58v. On kiinnostunut lähinnä viinasta, seksistä ja paskanjauhannasta. Joskus myy ja polttaa pilveä. Mitään harrastuksia ei ole. Yrittää epätoivoisesti olla jotenkin nuorekas, viimeksi kun näin, oli leikkauttanut itselleen irokeesin...

On ihan syystä ex.

Vierailija
34/67 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikan autoista, amerikkalaisista moottoripyöristä, 50-luvun musiikista, Olavi Virrasta, rintamamiestalosta, veteraaneista, kesämökistä, grillaamisesta ja kaljasta.

Vierailija
35/67 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä metsästyksestä ja ampumisesta.

Vierailija
36/67 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo Volvo-mies on kiinnostunut - edelleen. 

Kimpassa ollaan oltu jo 35 vuotta, mutta siitä ajasta 15 vuotta omat osoitteet.

Buahhh... syyt

Vierailija
37/67 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret naiset, juopottelu ja autot. Aikalailla samat kiinnostukset siis kuin nuoremmillakin miehillä. Jos on normaali hetero siis.

Jos mies on homo, niin ulkoilu, kulttuuri ja kirjallisuus saattavat kiinnostaa.

Vierailija
38/67 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

58 v mieheni on täysin ukkoutunut. Ei ole seksi kiinnostanut vuosiin, ei enää harrasta mitään, ei halua tehdä muuta kuin katsoa videoita kännykällä. Passivoitunut henkisesti ja fyysisesti ja lihonut.

Suomalainen nainen ei jätä yhtään tilaisuutta käyttämättä jos voi haukkua omaa miestään.

Vierailija
39/67 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorten tyttöjen pyllyistä. <3

M60

Vierailija
40/67 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salia, fillarointia, hiihtoa, laskettelua, veneilyä. Just nyt pelaa Mariota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi