Montako tuntia päivästä haluaisitte viettää täysin yksin?
Kommentit (9)
Minusta on mukavaa asua yhdessä vaimoni kanssa. Nytkin minulla on mahdollisuus puuhata omiani samoin kuin hänellä. Ei ole ikävä sinkkuaikoja ja yksinasumista.
Paatunut ukkomies kirjoitti:
Minusta on mukavaa asua yhdessä vaimoni kanssa. Nytkin minulla on mahdollisuus puuhata omiani samoin kuin hänellä. Ei ole ikävä sinkkuaikoja ja yksinasumista.
Kuinka paljon omaa aikaa kaipaat ollessasi parisuhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Mikä lasketaan omaksi ajaksi? Onko tämä omaa aikaa, kun roikun netissä ja vaimo lukee toisessa huoneessa? Onko omaa aikaani, jos käyn yksin kävelyllä? Harrastuksissa? Töissä?
Vierailija kirjoitti:
Mikä lasketaan omaksi ajaksi? Onko tämä omaa aikaa, kun roikun netissä ja vaimo lukee toisessa huoneessa? Onko omaa aikaani, jos käyn yksin kävelyllä? Harrastuksissa? Töissä?
Mielestäni se lasketaan omaksi ajaksi, jos olet netissä ja vaimo toisessa huoneessa. Yhteinen aika sitten sellaista jossa tehdään yhdessä jotain eikä syvennytä omiin juttuihin tai ajatuksiin.
24 tuntia. En halua tavata ihmisiä. En luota kenenkään.
Vietän useimmiten 24 tuntia eli sopivasti.
Itse tykkäisin että omaa aikaa olisi se 4-6 tuntia ja sitten loppu päivä useamman eri ihmisen kanssa ettei vain yhtä naamaa näe.
up