Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni yrittää säästää ruokakuluissa välttämällä kauppareissuja

Vierailija
20.11.2022 |

Mulle ok. Nyt laitoin kuivaherneet likoamaan ja rokkaa riittää neljäksi päiväksi. Leivänpäälliset loppuu kahdessa päivässä. Voita ja näkkäriä kyllä riittää.

Mies menee kauppaan tai on ilman.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä voit välillä käydä "kävelyllä". Menet ravintolaan syömään.

Vierailija
2/21 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukirotat vauhdissa taas. Kaupassa käydään kun huvittaa ja sieltä myös ostetaan mitä mieli tekee. Poistu täältä töihin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käväiset itse töiden jälkeen mäkkärissä tms. Tai hommaat töihin vähän jotain evästä minkä syö päivän päätteeksi. Ei sitten kotona ole nälkä. Jotkut on vaan lusmuja tai pihejä ja kuvittelee että puoliso kyllä ruokkii.

Vierailija
4/21 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun rokka loppuu, teen säilyketonnikalasta kastikkeen riisille. Riittää nelihenkiselle perheelle. Lanttua ja porkkanaa löytyy jääkaapista. Siispä raasteita salaatiksi.

Voidaan mennä kyllä ruokakauppaankin, jos mies haluaa.

Kun nuo on syöty, teen makaronilootaa kahdeksi päiväksi soijarouheesta ja maitojauheesta.

Vierailija
5/21 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ongelmaa käymättä kaupassa. Tai voin tehdä iätikestävää makkarasoppaa. Lisäään jämiin vaan perunoita.

Ei tarvitse mennä kauppaan, jos mies ei halua.

Vierailija
6/21 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään hätää, keitän vettä ja lisään siihen viimeiset maissisuurusteet, niin sitä voi kutsua a la carte keitoksi. Jos mies haluaa jotain muuta, voidaan lähteä kauppaan.

Vierailija
7/21 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin juuri ostamassa pojalle 39,90 euron Jurassic World joulukalenterin Prismasta. Kyllä isätkin osallistuu ostoksiin.

Vierailija
8/21 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee vaan mahdollisimman halpaa ruokaa, jos mies ei osallistu ruokakustannuksiin. Suosittelen mahdollisimman paljon erilaisia puuroja.

Vierailija
9/21 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntaiksi voit keittää oikeat perunat ja teet soosiin halvimmasta mahdollisesta sikanaudasta, minkä löydät alennuksella.

Vierailija
10/21 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sunnuntaiksi voit keittää oikeat perunat ja teet soosiin halvimmasta mahdollisesta sikanaudasta, minkä löydät alennuksella.

Älä osta mitään ekstraa. Jätä leivänpäälliset ja pehmeä leipä ostamatta. Näin säästätte miehen kanssa yhdessä ruokakuluista. Jos miehesi ei ole tyytyväinen yhteisiin säästötalkoisiin, voit mennä miehen kanssa kauppaan ja mies maksaa.

Vierailija
11/21 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee vaan mahdollisimman halpaa ruokaa, jos mies ei osallistu ruokakustannuksiin. Suosittelen mahdollisimman paljon erilaisia puuroja.

Kuvittelet, että ap alkaisi kustantaa ja kokkaamaan lokkimiehelle ruokia?

Vierailija
12/21 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin syödä kaurapuuroa vaikka viikon.

Nopeasti mies lähtee kauppaan, jos ruoka alkaa toistaa itseään.

Meillä on yhteiset rahat, ei väliä kumpi käy kaupassa

Vierailija
13/21 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun rokka loppuu, teen säilyketonnikalasta kastikkeen riisille. Riittää nelihenkiselle perheelle. Lanttua ja porkkanaa löytyy jääkaapista. Siispä raasteita salaatiksi.

Voidaan mennä kyllä ruokakauppaankin, jos mies haluaa.

Kun nuo on syöty, teen makaronilootaa kahdeksi päiväksi soijarouheesta ja maitojauheesta.

Siis tonnikalapurkki maksaa melkein samanverran kun 400g sikanautaa. Ei oo paljoa hinnassa eroa. Nelihenkiselle perheelle saa olla useampi tonnikalapurkki, vai riittääkö yhdestä purkista pari teelusikkaa per pää ja nälkä lähtee. Hohhoi.

Vierailija
14/21 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on aina tehnyt tota.

Vierailija
15/21 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia kannattaa olla puolison kanssa erilliset tilit. Kumpikin ostaa omilla rahoillaan omat ruoat, jääkaapissa toisen hyllyyn ei kosketa. Näin on minulla ja miehellä. Lapsia meillä ei ole mutta eiköhän lasten ruoatkin voi toinen vuoroviikkoin ostaa. Sovitaan vain mitä ostetaan, niin että toisen viikolla lapset eivät saa huonompaa ruokaa.

Vierailija
16/21 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin minäkin säästän ruokakuluissa. Olen aika impulsiivinen ja kaupassa tulee tehtyä tarpeettomia ruokaostoksia. Kun vähentää käynnit minimiin, säästää. Tulee myös keksittyä käyttöä kuiva-aineille, jotka muuten ehkä jäisivät kaappiin.

Vierailija
17/21 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei osallistu hän ei syö.

Vierailija
18/21 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mikä estää aloittajaa käymästä itse kaupassa.

Vierailija
19/21 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä ap olet tuon miehen kanssa? Sehän on lokki eikä arvosta sinua.

Vierailija
20/21 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä ap olet tuon miehen kanssa? Sehän on lokki eikä arvosta sinua.

Ilmeisesti AP yrittää häätää sitä luopumalla tarjoilusta.

Etsiköön paremman ylläpidon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan