Oletko alkanut varastaa vessapaperia töistä nyt hintojen noustua?
Kommentit (26)
En, ei viitti menettää työpaikkaa jonkun euron säästön takia. En varasta muualtakaan. Hankin sivutuloja ostamalla halvalla ja myymällä kalliimmalla.
En vie mutta tosiaan en lähde rakko täynnä poiskaan.
Vierailija kirjoitti:
En, ei viitti menettää työpaikkaa jonkun euron säästön takia. En varasta muualtakaan. Hankin sivutuloja ostamalla halvalla ja myymällä kalliimmalla.
Kerro käytännössä kuinka voisit jäädä kiinni?
Kyllä mulla vielä rahaa riittää. Voi vaikka tuhlata paperia. Tänäänkin pyyhin ja sit tulikin vielä lisää tavaraa ja piti pyyhkiä uudestaan.
Sillon tällön olen ottanut aina WC-paperia töistä.
Rahani riittävät kyllä WC-paperiin edelleen. Ja luulisi riittävän muillakin työssäkäyvillä. Varastaminen on rikos.
Työttömänä ei ole tuotakaan etua että voisi työpaikasta varastaa vessapaperit. Monista töistä maksetaan niin huonosti että jollakin sitä huonoa palkkaa pitää kompensoida.
Varastan laivarautaa työpaikaltani telakalta 1-5 kg päivässä.
Säälittävää. Käytä pideetä kotona.
Vierailija kirjoitti:
Ja myyt sitä? Toivottavasti jäät portilla joku päivä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Aina olen wc paperit ja saippuat vienyt koulusta tai töistä. Nykyään vien kaiken mikä irti lähtee. Viimeeksi otin ämpärillisen kuumaa vettä.
Et sitten tullut ajatelleeksi, että niitä papereita ja saippuoita tarvitsevat kaikki siellä kouluissa ja töissä? Toivottavasti paperi loppuu koko talosta juuri silloin, kun itselläsi on maha oikein kunnon ruikulilla.
Ei onnistu. Meillä ratsataan laukut poislähtiessä.
Ajatelkaa jos olisi töissä siellä missä hävitetään suomen takavarikoidut huumeet. Siellä voisi tehdä kunnolla rahaa varkauksilla.
Kakkaan suihkussa.
En käytä paperia.
Meille ostetaan aina vessapaperia iso säkillinen kerrallaan.
Kestää niin pitkään, ettei enää muisteta, mitä maksoi, joten ei tuota sydänsuruja ostaa uusi säkillinen...
Vierailija kirjoitti:
Kelluva laivarauta on arvokasta
Aina olen wc paperit ja saippuat vienyt koulusta tai töistä. Nykyään vien kaiken mikä irti lähtee. Viimeeksi otin ämpärillisen kuumaa vettä.