Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis MITEN saa uudet tuotteet myytyä (nettikirppiksillä)? Kauppa ei käy :(

Vierailija
20.11.2022 |

Ollaan koetettu myydä lahjoina saatuja, eri syistä käyttämättömiksi (tai hyvin vähän käytetyiksi) jääneitä tavaroita nyt useiden viikkojen ajan, mutta mikään ei liiku.

Kuvat ovat hyvät, ilmoitukset asialliset, toimitusehdot joustavat, maksutavat moninaiset, hinnat luokkaa "muutama roponen".

Jos ihmisillä on rahat vähissä, eikö luulisi tällaisten tuotteiden tekevän hyvin kauppansa, kun hintapyynnöt ovat korkeintaan kolmasosa siitä, minkä uusi maksaa?

Vaatteet eivät ole aikoihin enää tehneet kauppaansa, mutta tällaista tavaroiden ostamattomuutta en ole aiemmin nähnyt, pitkään nettikirppiksillä kauppaa tehneenä.

Myynnissä siis kosmetiikkaa, leluja, kirjoja, kodin tekstiilejä jne. , toki vaatteitakin lähinnä pakettina (mitkä aiemmin menivät tosi hyvin kaupaksi).

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, uusi ja/tai käyttämätön tuote ja halpa hinta ovat epäilyttävä yhdistelmä.

Vierailija
2/8 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, uusi ja/tai käyttämätön tuote ja halpa hinta ovat epäilyttävä yhdistelmä.

Jos hinta on 1/3 uudesta, niin ei kai siinä mitään epäilyttävää ole? Itse ostan lähes kaiken käyttötavaran käytettynä, enkä maksa käytetystä puoltakaan siitä, mitä uusi maksaa (koska se on käytetty), ja samalla logiikalla myyn itse...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kosmetiikan myyminen on lähtökohtaisesti epäilyttävää.

Jos on jatkuvasti paljon avaamatonta kosmetiikkaa myynnissä, minulla ainakin tulee mieleen että kyseessä on myymälävaras tai joku joka tilaa Aasiasta feikkejä halvalla ja yrittää ansaita muutaman euron niillä.

Vierailija
4/8 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Torilla myyjät pilanneet mahdottomilla hintapyynnöillään, josko olettavat että jokainen tinkii, mutta ei se innosta ostamaan kun ei tiedä millaisen vastauksen saa tai käykö tsekkaamassa ollenkaan. 

Vierailija
5/8 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin itse kosmetiikan ainoastaan, jos olisi avaamaton ja sinetöity pakkaus ja eränumero näkyvillä, mahdollisesti myös kuitti.

Vierailija
6/8 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse on lahjaksi saaduista tuotteista niin voitte ainakin hyvillä mielin lahjoittaa ne jos kukaan ei osta.

Vierailija
7/8 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kauppa käy todellakaan. Minulla on ollut esim pari kertaa käytetty untuvatakki myynnissä 20 €, eikä mennyt kaupaksi. Parkatakki, ostettu urheiluliikkeestä. Vien nyt kirkon Ukraina keräykseen.

Vierailija
8/8 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ihmisillä on jo kaikki mitä tarvitsevat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä