Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako mistään Suomessa tehtyä villahuivia kohtuulliseen hintaan?

Vierailija
19.11.2022 |

En maksa satasta huivista. Kotimaisissa hinnat on aivan naurettavia.
En halua neulottua.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"En maksa satasta" 🙄

Niin, oliko tässä jotain epäselvää? En todellakaan maksa satasta huivista.

ap

No ei ollut mitään epäselvää, vaan naurettavaa. Jos et maksa satasta, et saa huivia. Niin yksinkertaista.

Vierailija
22/46 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jonkun mummon tai papan vaatekaapista löydy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap olisit valmis maksamaan ja millaisesta huivista?

Jos olet itse etsinyt etkä löytänyt, tajunnet itsekin, että vaatimuksesi ei ole realistinen.

Vaihtoehtosi ovat kirppikset ja tori.fi.

Vierailija
24/46 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alpa

Vierailija
25/46 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin,  että siihen hyvälaatuiseen kotimaiseen villahuiviin maksaa materiaalit jo ainakin 50 joten jos jotain haluaa myös työstä niin satanen on varsin kohtuullinen hinta. Jos et halua maksaa hanki huonolaatuinen tai jostain halpatyömaasta. Halvalla harvemmin saa laadukasta.

Vierailija
26/46 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö joku ahkera yrittäjä voisi ottaa tästä koppia ja alkaa valmistamaan villahuiveja edullisesti. Minuakin hirvittää kotimaisten tuotteiden hinnat. Aivan varmasti onnistuisi tuotanto Suomessa halvemmallakin.

Vierailija
27/46 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Second hand, metsästä se

Vierailija
28/46 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpparit yms.

Alle satasella et saa suomalaista villahuivia. Mäkin olen etsinyt.

Vierailija
29/46 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapuan kankureiden sivuilla on useita villahuiveja alle satasella.

Vierailija
30/46 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huskyn Ava-huivit ovat kotimaisia ja laadukkaita merinovillaisia huiveja. Saa esim. joistakin Prismoista ja Intersporteista. Prisman hinta oli 39,95.

Vierailija
31/46 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee itse, miksi jonkun pitäisi tehdä sulle ilmaiseksi?

En omista kangaspuita, tai millä niitä sitten kudotaankin. Kuten sanoin, en halua neulottua, enkä etsi ilmaista, mutta satanen huivista on liikaa.

ap

ikävä kyllä...tänään näin kudotun kauniin villahuivin, sataviiskymppiä.

Hommaa hiovutusvillaa ja pesukonehuovuta tai mitä muita huovutusmalleja on.

Ei ilmaiseksi saa kalliita kotimaisia huiveja.

Joo, hinnat on aivan älyttömiä. Etsystä löytyy kyllä huomattavasti halvemmalla, mutta mielellään tukisi kotimaista tuotantoa, jos joku tekisi kohtuullisella hinnalla. Kuten sanottu, en etsi ilmaista ja itse en ole nyt tekemässä. Vaihtoehdot on että ostan Suomesta tai ulkomailta.

ap

Osta etsystä, saat 20% villaa, 80 % muovia. Pääasia, että on edullinen ja lähettäjä maksaa puolestasi postimaksun.

Vierailija
32/46 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö joku ahkera yrittäjä voisi ottaa tästä koppia ja alkaa valmistamaan villahuiveja edullisesti. Minuakin hirvittää kotimaisten tuotteiden hinnat. Aivan varmasti onnistuisi tuotanto Suomessa halvemmallakin.

Onnistuu kyllä, jos ei kerro verottajalle.

Vierailija
33/46 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kiristät nyt tavallaan, että tehkää Suomessa halvalla tai ostan Etsystä ulkomaista?

Ok. No tajuatko yhtään mitä Suomessa yrittäminen tarkoittaa?

Kysyin onko joku löytänyt kotimaista alle satasella. Toisilta asiakkailta kysyminen tuskin on valmistajien kiristämistä, ystävä hyvä. Tiedän yrittämisestä varmasti aika paljon enemmän kuin sinä. ;)

ap

No, tilaa jostain kansalaisopistolla. Aseta haluamasi rajat. Väri, mitat, hinta, kotimaisuus. Kyllä joku sen sulle duunaa. Vie ilmoitustaululle lappu,

Vierailija
34/46 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkat on liian korkeat, jos villahuivi maksaa satasen. Lampaankasvatus ei ole rakettitiedettä, rehut ei maksa oikeastaan mitään (lampaille voi kerätä kerppuja tienviereltä) eikä keritseminen, karstaaminen tai kehrääminen maksa yhtään mitään, eihän nuo edes ole mitään töitä. Siksi on outoa, että kutojille maksetaan palkkaa jopa 40 e/h, eihän ne tee muuta kuin seisoo koneen vieressä.

Vierailija
35/46 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alpa

Minä just muutama viikko sitten tilasin Alpalta tämän heidän vähiten kalliin huivin, ohjehinta 89,90€. Minua kutittaa jopa perus alpakanvilla, mutta tämän materiaali on 100% Baby alpaca. Hyvin lämmittää myös tämän hetken lumisessa viimassa eikä kutita kaulaani. Pakettia avatessa yllätys oli, että tuoteselosteessa lukee Made in Peru. Alle huntilla ei Suomessa kudottua saa uutena, niin se on.

https://alpa.fi/tuote/kaulahuivi-yonsininen-30-x-200-cm/

Vierailija
36/46 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpparilta, -tietenkin.

Vierailija
37/46 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En omista kangaspuita, tai millä niitä sitten kudotaankin. Kuten sanoin, en halua neulottua, enkä etsi ilmaista, mutta satanen huivista on liikaa.

ap

Vierailija
38/46 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ärsyttää tämmöinen tekopyhyys. Ei se ole mitään kotimaisen tuotannon tukemista, että sulle pitäs tappiolla myydä. Jos on niin hieno bisnesidea tehdä edullisia villahuiveja Suomessa (niinku joku toinen ehdotti), niin siitä vaan tekemään ja rikastumaan!

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ikävä kyllä...tänään näin kudotun kauniin villahuivin, sataviiskymppiä.

Hommaa hiovutusvillaa ja pesukonehuovuta tai mitä muita huovutusmalleja on.

Ei ilmaiseksi saa kalliita kotimaisia huiveja.

Joo, hinnat on aivan älyttömiä. Etsystä löytyy kyllä huomattavasti halvemmalla, mutta mielellään tukisi kotimaista tuotantoa, jos joku tekisi kohtuullisella hinnalla. Kuten sanottu, en etsi ilmaista ja itse en ole nyt tekemässä. Vaihtoehdot on että ostan Suomesta tai ulkomailta.

ap

Vierailija
39/46 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
40/46 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän