Mary-Kate ja Ashley Olsen näyttävät kuolleilta
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
"Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people."
Dull people cite platitudes.
Ihmisistä voi herätä erittäin kiinnostavia keskusteluja, kunhan keskustelu etenee syvemmälle. Kunnollista keskustelua voi harvoin aloittaa syvästä päädystä, vaan siihen pitää siirtyä hiljakseen. Ja koskaan ei tiedä, milloin ja missä tilanteessa hyvä keskustelu tulee vastaan.
Mary-Katelle ja Ashleylle kaikkea hyvää. Heidän elämänsä lapsitähtenä on tuskin ollut helpoimmasta päästä.
Eihän se ole tervettä että pienestä pitäen vanhemmat tuputtaa lapsiaan tv-ruutuun. Heistä tehtiin brändi jo ihan pieninä, heistä tehtiin elokuvia, kirjoja, leluja, vaatteita jne. Ei varmasti saanut sanoa että "En haluakaan näytellä, haluan mennä tarhaan ja leikkiä kavereitten kanssa". Tytöt ovat varmasti olleet vanhempien eläkerahasto.
En yhtään ihmettele, että Mary-Kate on halunnut muuttaa kasvojaan, kun on koko elämänsä brändätty "kaksoseksi" eikä edes aikuisena saa töitä tehdä ilman että sisko hengaa siinä vieressä. Jo 20 vuotta sitten mietin, että se syömishäiriökin oli varmasti sitä, että hän halusi näyttää erilaiselta kuin siskonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ashely varsinkin vielä kaunis. Mary kate ilmeisesti tehnyt jotain naamalleen, ei näytä enää kaksosille.
Olen jostain lukenut, että eivät ole identtiset kaksoset, vaikka olivat lapsena todella samannäköiset.
Jep, eivät ole identtiset.
Selkeästi eriväriset silmät oli jo lapsena ja suut ja huulet oli erilaiset. Myös nenät oli erilaiset. Samoin toisella oli ihan erilaiset korvat ja korvannipukat kuin toisella. Toisella oli myös silmät lähempänä toisiaan. Äänistä erotti myös.
En usko, etteivätkö olisi identtiset. Ovat joskus sanoneet etteivät ole, mutta pitäneekö paikkaansa. Eivätkä edes identtiset kaksoset ole koskaan 100% kopiot toisistaan. Nuorempinahan nää oli oikeesti sen verran saman näköiset kuin keskimäärin identtiset kaksoset on... Nykyään toiselle tehty paljon naamaan kaikkia muutoksia. En ole koskaan nähnyt sisaruksia jotka eivät olisi identtiset kaksoset ja näyttäisi niin paljon toisiltaa kuin nämä kaksi lapsina/teini-ikäisinä. Ja siis ei-identtiset kaksosethan on kuin ketkä tahansa muutkin sisarukset joten...
Kun ovat itse ja myös äitinsä on kertonut että eivät ole identtiset, niin eiköhän se asia ole niin.
Ovat vaan yleensä lapsina pukeutuneet samanlailla ja hiukset laitettu samoin. Se myös saa näyttämään samannäköisiltä ihmisten mielissä. Itseasiassa myös nuorempi siskonsa on hyvin paljon saman näköinen kuin nämä, kuten myös veljensä, joten kyse on todennäköisesti vain siitä, että sisaruksilla on paljon samannäköisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Eniten mun mielestä heitä vanhentaa tuo laihuus ja iloton ilme. Hymy tunnetusti kaunistaa ja nuorentaa ja heistä on vaikea löytää yhtään hymykuvaa. Tulee tunne, että ovatko masentuneita vai onko tuo joku julkisuusrooli?
Aina ovat näyttäneet samoilta. Olivat aikoinaan boho-jumalattaria.
Eniten mun mielestä heitä vanhentaa tuo laihuus ja iloton ilme. Hymy tunnetusti kaunistaa ja nuorentaa ja heistä on vaikea löytää yhtään hymykuvaa. Tulee tunne, että ovatko masentuneita vai onko tuo joku julkisuusrooli?