Toimiiko teillä muilla vajailla nelikymppisillä miehillä
kuten parikymppisinä? En saa enää erektiota vaimon kanssa kuin pitkän leipomisen jälkeen. Kuulin kuinka vaimo vaikersi puhelimessa siskolleen Sinkkuelämätyyliin "He can't get it up".
Onko noloa mennä lääkäriin pyytämään erektiolääkettä?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Ootko kokeillut miten toimii jonkun muun kanssa? Ehkä syynä kyllästyminen samaan koloon.
Todellakin pitää kokeilla toisen kanssa, nimittäin urologin, joka sitten ohjaa kardiologille.
Elämäntapamuutos voisi olla paikallaan. Mulla ikää 57 ja olen tyytyväisempi vehkeiden toimintaan kuin 40 v. aiemmin. Täydellinen stondis, orgasmi täysin hallittavissa ja kalu kasvanut varsinkin paksuutta nuoruuden ajoista. Vinkkinä liikunta ja varsinkin hypyt ja lantiopohjan treenaus, pehmeät rasvat ja lähes paivittäiset laukeamiset pitävät toimintakyvyn yllä.
Lakkas pelittämästä alle kolmevitosena. Tosin parikymmentävuotta vetäny röökiä ja määrä senkuin kiihtyy. Taitaa jo mennä kolmatta askia päivään🙄
Mikä tässä maailmassa mättää , jos jo 4-kymppiset alkaa valittelee munansa toimimattomuutta. Voi elämän kevät. Itse yli 6-kymppinen ja pelittää, kuin junan vessa.
Onko elämä muuten kohdillaan , ettei ylipainoa, liikuntaa edes hitusen verran, unet jne jne kaikki vaikuttaa kaikkeen.
Tuntuu siltä, että yhä nuorempina tarvitaan ns piristäviä lääkkeitä alakertaan. Hyvä tietenkin, että nykyään niitä on markkinoilla ja vieläpä edullisesti. Mutta kannattaisi kai etsiä sitä juurisyytä noin niinkus yleisestikin . Ei kai uusi normaali voi olla niin, että alle 5-kymppisenä popsitaan erektiolääkkeitä, kuin pastilleja.
En ole vajaa vaan reilu nelikymppinen ja hyvin toimii edelleen.
Olen huomannut, että kun tekee pari puolentunnin kävelylenkkiä viikossa, erektio on kovempi.
Jaloille veren kiertoon ja myös voiharjoituksia, kunnon unta ja terveellistä ruokaa ei mitää liha rasvamättöö ja halukas vaimo
Itse lopetin röökin polton ja aloin syömään terveellisemmin. No, tuli toki erottuakin ja naisystävä vaihtui nuorempaan. Vähän taustoja.
Liikuntaa oon harrastanut koko ikäni. Paino on ollut sama lähes koko aikuisi iän, muutama kilo ylimääräistä. Että ei ne muutama ylimääräinen kilo varmaankaan ole ollut stondiksen ja halujen tappaja?
Stondis palautui lähes teini iän tasolle. Ei tietenkään nouse enää pelkän ajatuksen voimalla, mutta sitten kun sitä seisokkia tarvitaan, niin sitten on valmiina pienellä fyysisellä vinkillä.
Panohalut ei tietenkään ole enää jokapäiväistä, mutta ei kai sen tarvii +50 iässä enää ollakaan ihan jokapäiväistä? Pari kolme kertaa viikossa ja oikeasti nautiskellen.
Lopettakaa röökin poltto, sopivasti liikuntaa ja oikea ravinto. Ja tietenkin se sopiva kumppani, niin seksi taas maittaa ja seisokki on kunnossa.
Vajailla miehillä ei yleensä mikään toimikaan, ainakaan järki 😀
Vehkeet ovat toimineet koko ajan tänne kuusikymppiseksi, mutta nelivitosena putosi testot niin alas että kaikki into ja kiinnostus seksihommiin hyytyi.
Pelaa jos jollain ihmeellää viitsii ryhtyä, mutta ei mitenkään erityisesti motivoi.
46 ja toimii ihan niin kuin ennenkin. Nämä lerppakullijutut on naisten kirjoittamia oikeesti.
Vierailija kirjoitti:
En ole vajaa vaan reilu nelikymppinen ja hyvin toimii edelleen.
Olen huomannut, että kun tekee pari puolentunnin kävelylenkkiä viikossa, erektio on kovempi.
Lick it up