Minne laitatte kylässä olessanne tamponin? siis jos vessassa ei roskista?
Kommentit (33)
voi olla esim puunjuuria viemäreiden sisällä, joihin sitten helposti tarttuu kaikki muu, paitsi vessapaperi. Tamponi ei todellakaan ole sellaista hetkessä kosteudesta hajoavaa, kuin vessapaperi.
Jos on ihan pakko meidän vessaan tulla vaihtamaan, niin ottakaa pussi mukaan, johon laitatte sen ja sitten se taskuunne. Meidän pyttyyn ei saa laittaa muuta kuin vessapaperia.
jos ei ole normaalia, että joutuu illan aikana vaihtamaan tamponin?
Mutta muuten olen kyllä miettinyt samaa aihetta, koska itse olen aina vetänyt vessasta, mutta nyt ostimme talon alueelta, jossa yksityinen vesiosuuskunta. Ja saimme tiukat kirjalliset ohjeet, ettei tamponejakaan saa vetää vessasta.
Meillä on kyllä roskiskin vessassa, mutta tajuaakohan kaikki vieraat. Ja meillä kun vieraita voi käydä paljon, ja ovat toivottavasti pidempäänkin kuin 1-2 tuntia kerrallaan. Ihan jokaiselta ei kuitenkaan osaa kysyä, että mikäs aika menossa, ja laitatko sitten roskiin eikä veskiin. Kun tässä on vielä itselläkin opettelemista.
vessan seinään, että pyttyyn saa laittaa vain vessapaperia. Harmittaa vain mokoma lappu sitten siinä aina itseä, kun muuten hienosti sisustettu vessa. Kumminkin unohdan varmaan muuten jollekulle asiasta sanoa. Tosin ei kaikki lappua edes huomaakaan.
En käsitä ihmisiä, jotka vetävät toisten vessoista tamponeita noin vain. Varsinkin, jos on kyse omakotitalosta. Itselleni ei tulisi mieleenikään.
Ei tarvi hetkeäkään miettiä tuommoisia. On muutenkin aivan paras ostokseni koko ikänä. :D
persoonallinen, luonnonmukainen killutin. eikä naapurinrouvalla taatusti ole vastaavaa.
Itse olen ainakin koko elämäni ajan vetänyt tamponit vessasta eikä ole vielä mennyt tukkoon. Eri asia jossain ulkomailla, jossa ei voi edes paperia pönttöön laittaa.
putkisto ei ainakaan kestä tamponeja. Tukosta se alkaisi siellä heti kerätä, kun sinne juuttuisi.
n olevan kätevää, jos terveyssiteet/tamponit, pumpulit, vanupuikot yms. voisi heti käytön jälkeen tiputtaa vieressä olevaan roskikseen, eikä vasta " toimituksen" jälkeen kiikuttaa esim. keittiön roskikseen.
Osta kauniit kehykset ja laita siihen nätisti kirjotettu lappu että älä tuki viemäriä vaan käytä roskista.
käärin paperiin ja vien keittiön roskikseen. Maassa maan tavalla- ajattelen minä, enkä ota ongelmia mokomasta pikkujutusta.
Eipä ole hävitysongelmia ollut sitten kuppeilun aloittamisen ;)