Muita keiden on vaikea saada syödyksi ja juoduksi riittävästi menkkojen aikaan?
Lähtee ruokahalu ja oikeastaan myös juomahalu kokonaan menkkojen ajaksi. Pitää ihan skarpata ja keskittyä siihen, että muistan juoda vettä ja syödä jotain.
Oikeastaan ei tee mieli yhtään mitään, nälkä ei tule ja olen huomannut myös, että mitä vähemmän kuukautisten aikaan syö, sitä maltillisemmat kivut ovat. Veikkaan vaan, ettei tämmöinen ole kauhean terveellistä ja siksi olen alkanut hamstrata menkkoja ajatellen aina kaikkia helppoja välipaloja, mehuja sun muita, jotta saan edes jotain energiaa.
Onko kellään muulla tällaista?
Kommentit (6)
Mulla on nälkä mut ei maistu oikei mikää. Menkat tokapäivää nyt.
Kuule kun sinä et kuole vaikka et söisi viikkoon. Juodakaan ei tarvitse kuin 1.5L päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Kuule kun sinä et kuole vaikka et söisi viikkoon. Juodakaan ei tarvitse kuin 1.5L päivässä.
Tiedän tämän kyllä. Jotkuthan harrastaa kaikenlaisia paastoja. En silti usko, että se on hyväksi aineenvaihdunnalle, hormonitoiminnalle, lihaksille, sydämmelle, luustolle jne. olla joka kuukausi vajaa viikko syömättä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tämän kyllä. Jotkuthan harrastaa kaikenlaisia paastoja. En silti usko, että se on hyväksi aineenvaihdunnalle, hormonitoiminnalle, lihaksille, sydämmelle, luustolle jne. olla joka kuukausi vajaa viikko syömättä. Ap
Itseasiassa se on terveellistä. Lue autofagiasta. Niin niitä syömishäiriöitä tehdään kun syödään omaa kehoa vastaan. Terveen ihmisen keho tietää kyllä koska tarvitsee ravintoa ja koska ei.
No ei, ruokahalu kasvaa ihan järkyttävästi.