Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Silikonirinnat

Tissitön
18.11.2022 |

Kaipailisin käyttäjien kokemuksia silareista, plussat ja miinukset?
Missä otit ja paljon maksoi? Itse olen tammi tai toukokuussa menossa ottamaan...

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi ymmärtää miksi joku haluaa koko sylin olevan täynnä tissiä. Itse pienennytin valtavat daisarini, ja kyllä toimintakyky ja ulottaminen parani huomattavasti. Ja tietysti liikkuminen helpottui ja niskavaivat loppui. Sopivan kokoiset rinnat on ihan must, oli ne sitten omat tai silarit. Ei hankaloita elämää.

Vierailija
42/78 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on silikonit ollu vuoden verran ja oli elämäni paras päätös! Tuntoa nänneissä on hyvin, tuli jopa herkemmiksi. Tissin alapuolella vähän tunnoton mutta ei haittaa. 360 pyöreät tuli otettua ja lihaksen päälle, koska omaa oli sen verran että oli mahdollista laittaa ja sillloin myös vähemmän kipuja. Jokainen tekee omalle kropalle mitä haluaa! Kerran täällä eletään ! Jos sinusta tuntuu hyvälle niin vittuuko välität mitä muut ajattelee! Anna arvostelijoiden olla ei niillä ole muutakaan tekemistä kuin pötköttää omaa itsetuntoa muita arvostelemalla.

Itsetunnon pönkittäminen silikoneilla on kuin housuihinsa kusisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin kerran naisen kanssa jolle oli laitettu silikonit. Enhän sitä voinut sanoa mutta parempi olisi ollut kun olisi ollut laittamatta. Sen on vähän kuin hiusten värjäys mustiksi - jotkut kuvittelevat että se olisi eduksi - ei ole.

Pienet rinnat ovat ihan kivat. Etenkin iäkkäämpänä ovat luomupienet rinnat kivat.

Vierailija
44/78 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en voi ymmärtää miksi joku haluaa koko sylin olevan täynnä tissiä. Itse pienennytin valtavat daisarini, ja kyllä toimintakyky ja ulottaminen parani huomattavasti. Ja tietysti liikkuminen helpottui ja niskavaivat loppui. Sopivan kokoiset rinnat on ihan must, oli ne sitten omat tai silarit. Ei hankaloita elämää.

Suurinosa otettavista implanteista ei ole jätti palloja joista tulee sylintäydeltä tissiä.

Vierailija
45/78 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistathan, että implantit täytyy poistaa/vaihtaa 10-20 vuoden välein.

Implantti on vierasesine kehossa. Implanttileikkauksessa on monia riskejä; ensimmäinen liittyy leikkaukseen, jossa implantit laitetaan. Siinä tehdään kaksi haavaa, joiden kautta vierasesineet laitetaan. Jompaankumpaan haavaan voi tulla tulehdus, joka on riski ihan kaikissa leikkauksissa. Jos toiseen tulee infektio, on suuri riski sen leviämisestä myös toiseen. Paraneminen tällaisesta leikkaushaavan tulehduksesta on aina hankalampaa, kun haavassa on vierasesine. Tulehdus hoidetaan antibiooteilla ja/tai uusintaleikkauksella. Joskus käy niin, että toinen haava tulehtuu niin, että implantti on poistettava. Tästä seuraa tilanne, jossa toisessa rinnassa on implantti ja toisessa tulehtumisprosessin läpikäynyt haava onteloineen (joskus joudutaan poistamaan tulehtunutta omaa kudosta). Rinnat ovat siis eripariset.

Kun leikkauksen toipumisaikana ei tule komplikaatioita, alkaa pitämisen riskit. Tähän liittyy kapseloituminen ja implantin hajoaminen/vuotaminen. Hoitona implantin poisto, joskus kapselipussi on myös poistettava jolloin menetetään myös omaa rintakudosta.

Jossain vaiheessa implantti on joka tapauksessa poistettava: eli on sitouduttava menemään myöhemmin elämässään taas leikkaukseen, riskeineen.

Kirurgisena hoitajana en itse menisi mistään hinnasta edes pieneen leikkaukseen, ellei se ole ehdottoman välttämätöntä.

Vierailija
46/78 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla elämäni paras ostos. Otin pisaranmuotoiset: kukaan ei edes erota näitä luomuista. Ollut nyt 12v ja en ole katunut päivääkään.

Vierailija
47/78 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurinosa otettavista implanteista ei ole jätti palloja joista tulee sylintäydeltä tissiä.

Ihmisillä on mielikuva että silikonirinnat on automaattisesti sellaiset 80 luvun aikuisviihdenäyttelijättären rantapallot. Jos viitsii hieman googlailla huomaa että niistä tehdään ihan luonnollisen näköiset  (riippuu jos sellaiset siis haluaa)

Vierailija
48/78 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap miettinyt tulevia vaate kuluja? Kannattaa pitää sellainen puskuri raha( heh heh😅) jos tulee jotain ongelmia niiden kanssa.

Vierailija
49/78 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistathan, että implantit täytyy poistaa/vaihtaa 10-20 vuoden välein.

Implantti on vierasesine kehossa. Implanttileikkauksessa on monia riskejä; ensimmäinen liittyy leikkaukseen, jossa implantit laitetaan. Siinä tehdään kaksi haavaa, joiden kautta vierasesineet laitetaan. Jompaankumpaan haavaan voi tulla tulehdus, joka on riski ihan kaikissa leikkauksissa. Jos toiseen tulee infektio, on suuri riski sen leviämisestä myös toiseen. Paraneminen tällaisesta leikkaushaavan tulehduksesta on aina hankalampaa, kun haavassa on vierasesine. Tulehdus hoidetaan antibiooteilla ja/tai uusintaleikkauksella. Joskus käy niin, että toinen haava tulehtuu niin, että implantti on poistettava. Tästä seuraa tilanne, jossa toisessa rinnassa on implantti ja toisessa tulehtumisprosessin läpikäynyt haava onteloineen (joskus joudutaan poistamaan tulehtunutta omaa kudosta). Rinnat ovat siis eripariset.

Kun leikkauksen toipumisaikana ei tule komplikaatioita, alkaa pitämisen riskit. Tähän liittyy kapseloituminen ja implantin hajoaminen/vuotaminen. Hoitona implantin poisto, joskus kapselipussi on myös poistettava jolloin menetetään myös omaa rintakudosta.

Jossain vaiheessa implantti on joka tapauksessa poistettava: eli on sitouduttava menemään myöhemmin elämässään taas leikkaukseen, riskeineen.

Kirurgisena hoitajana en itse menisi mistään hinnasta edes pieneen leikkaukseen, ellei se ole ehdottoman välttämätöntä.

Sisältää osin väärää / vanhentunutta tietoa. Nykyaikaisia implantteja ei tarvitse vaihtaa tietyn ajan kuluttua eikä ne vuoda ellei ota suolaliuosimplantteja joita Suomessa ei juurikaan käytetä.

Vierailija
50/78 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan ne kauniit. Katsokaa vaikka google kuvahaku Iida Palosaari naked.

Hyi saatana.

Vierailija
51/78 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap miettinyt tulevia vaate kuluja? Kannattaa pitää sellainen puskuri raha( heh heh😅) jos tulee jotain ongelmia niiden kanssa.

Itsellä ainakin käytössä valtaosin samat vaatteet kuin ennen silikoneja. Ei montaa vaatetta jäänyt liian pieneksi rinnan kohdalta.

Vierailija
52/78 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä ainakin käytössä valtaosin samat vaatteet kuin ennen silikoneja. Ei montaa vaatetta jäänyt liian pieneksi rinnan kohdalta.

Samat rintaliivit?

Vierailija
53/78 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt niitä ääritapauksia kun on laitettu valtavat implantit, miten ihoa riittää? Venyykö iho niin paljon? Luulis tulevan kiristynyt ja pinkeä olo iholle rintojen kohdalla..

Vierailija
54/78 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samat rintaliivit?

No ei tietenkään. Sen varmaan tiesit kysymättäkin. Ei muutamiin rintaliiveihin kuitenkaan mitään hirveää summaa mene ja niitä uusitaan joka tapauksessa useammin kuin esim paitoja, housuja, mekkoja, takkeja ym.

Vierailija
55/78 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi nämä silari,huulitäytteet ja iso takapuoli ovat poistuneet ns. muodista.

Vierailija
56/78 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut sama implantti poistetussa rinnassa 40 vuotta. En muista enää, minkälainen on, mutta ei ole ollut syytä vaihtaa.

Vierailija
57/78 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt niitä ääritapauksia kun on laitettu valtavat implantit, miten ihoa riittää? Venyykö iho niin paljon? Luulis tulevan kiristynyt ja pinkeä olo iholle rintojen kohdalla..

Jättimäisiä ei laiteta yhdellä kertaa vaan vaihdetaan isommaksi myöhemmin. Usein on löysää ihoa ennen implanttien laittamista.

Vierailija
58/78 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi nämä silari,huulitäytteet ja iso takapuoli ovat poistuneet ns. muodista.

Miten se vaikuttaa ihmisiin jotka niitä ottavat tai ovat ottaneet?

Vierailija
59/78 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.iltalehti.fi/kauneus/a/201803292200846849

Tässä myös pieniä implantteja. Ei kaikki halua jättipalloja, niinkuin olettamus näyttää olevan. Itsellä luomut, välillä olen harkinnut leikkausta. Rintojen muodon vuoksi, kokoon olen tyytyväinen. Kolme lasta imettänyt.

Vierailija
60/78 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samat rintaliivit?

No ei tietenkään. Sen varmaan tiesit kysymättäkin. Ei muutamiin rintaliiveihin kuitenkaan mitään hirveää summaa mene ja niitä uusitaan joka tapauksessa useammin kuin esim paitoja, housuja, mekkoja, takkeja ym.

Riippuu onko kalliit siitä miten on rahaa. Jos on rahaa silikooneihin niin eipä iso läjä 20€ rintaliivejä hetkauta lainkaan. Niitä voi sitten hakea pitkin kyliä teslalla.