Parhaat harrastukset miehellä
Kommentit (30)
Parasta on yhteinen harrastus mistä molemmat on yhtä innostuneita ja mitä voi pariskuntana aina tehdä yhdessä. Me harrastamme mieheni kanssa kiipeilyä ja kiipeilevän miehen vartalo on kyllä maailman seksikkäin+kiipeily vaatii myös pitkäjänteisyyttä, uskaliaisuutta, koordinaatiokykyä, kommunikointitaitoja, luottamusta ja suunnittelukykyä. Mutta se on myös erittäin aikaavievä harrastus ja siitä helposti tulee elämäntapa, joten jos en itse harrastaisi kiipeilyä voisi kiipeilevä kumppani olla aika rasittava.
Kunhan ei harrasta metsästystä niin melkein mikä tahansa on ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan ei harrasta metsästystä niin melkein mikä tahansa on ihan ok.
Mun mies harrastaa ja tuo iihat pöytään. Osuu myös ryccän silmienväliin 100m päästä.
Innostuisin miehestä, joka
on taiteellisesti lahjakas ja piirtää ja maalaa taitavasti, on esteettistä silmää, ideoita, älyä...
on harjaantunut kädentaidoissa, etenkin puutöissä, viitseliäs ja huolellinen, luova, leikkisä. Kiinnostunut kokeilemaan myös uusia käsityömuotoja.
on musikaalinen, soittaa mm. klassista tai jazzia. Pianoa, SELLOA!, kitaraa, bassoa, rumpuja... mahdollisesti myös säveltää ja laulaa, tenori
on tanssija, jazzista ja latinalaisista lajeista loputtomasti lisäpisteitä
on erittäin eläinrakas ja miehen paras kaveri onkin koira, saattaa hyvin mielellään myös ratsastaa maastossa ja suhtautuu yleensä positiivisesti kaikenlaisiin (lemmikki)eläimiin
on liikunnallinen ja ainakin kokeillut jotain itsepuolustuslajia kuten judoa, taekwondoa... uinti tai höntsäjalkapallo myös oikein hyviä
purjehtii
ja laskettelee
pitää ruoanlaitosta!!!
Toki on jo vaikuttavaa jos mies suhtautuu ylläoleviin positiivisesti vaikka paino olisikin enemmän muutamalla alueella. Oma mies rakastaa musiikkia yli kaiken.
Sit muita kivoja harrastuksia, mistä itse en niin syty, mutta varmasti monta muuta kiinnostaisivat nämä:
Kirjakerho
Pistokkaiden kasvatus
Lintu- tai pilvibongaus, geokätköt...
Suunnistus, hiihto...
Sukeltaminen
Kuumailmapalloilu, lentäminen ja nämä korkean paikan harrastukset...
Roolipelaaminen
Ohjelmointi/koodaus
Shakki, pokeri tmv
Musiikki. Siis soittaa itse jotain soitinta.
Ei miehellä saa olla harrastuksia kun ne vie aina liikaa aikaa ja rahaa
Maskuliiniset hyödylliset harrastukset. Remontointi/korjaustaitoinen, liikunnalliset harrastukset (ei kuitenkaan pallomaisia isoja lihaksia), lisäksi saisi olla sivistynyt ja kiinnostunut tieteistä.
Meillä mies harrastaa työn lisäksi karatea. Harrastus pitää mieheni timminä ja hänen kanssaan on turvallista kulkea missä vaan.
Mies lukee paljon ja tekee puutöitä paljon. Tehnyt meille ruokapöydän, tuolit ja sohvat.