Miehet ärsyttää mua
Heippa! Oon koko ikäni ollut suhteissa miesten kanssa. Paljon kuitenkin pohtinut sitä että olenko sittenkin bi tai jopa lesbo. Tuntuu että naisen kanssa olisi helpompaa olla parisuhteessa. Miehen kanssa suhteessa ollessa ahdistaa se kun tietää että ne vilkuilee jatkuvasti toisia naisia. Eikä ne sitä koskaan tuu lopettaa. Se on niisså luonnostaan. Mulle se tuntuu tosi raskaalta asialta. Tunnen riittämättömyyttä.
Naisen kanssa tuskin tuntisin mustasukkaisuutta tai riittämättömyyden tunnetta.
Saiko kukaan kiinni tästä mitä mäe haen?
Kommentit (10)
No en mä luule että naiset katsois vaan mua, mutta se ei vaan loukkaisi mua samalla tavalla.
Miks tää olis provo? En ymmärrä?
Tuntuu että naisen kanssa eläminen olisi stressittömämpää. Ei tarvisi aina olla puunaamassa ja meikkaamassa itteään. Ei olisi ns.ulkonäköpaineita kun nainen tietää mitä olla nainen.
.....juu kirjoitti:
No en mä luule että naiset katsois vaan mua, mutta se ei vaan loukkaisi mua samalla tavalla.
Miks tää olis provo? En ymmärrä?
Tuntuu että naisen kanssa eläminen olisi stressittömämpää. Ei tarvisi aina olla puunaamassa ja meikkaamassa itteään. Ei olisi ns.ulkonäköpaineita kun nainen tietää mitä olla nainen.
Naisethan meikkaa vaan itseään varten. Eikö se nyt noin ollut. Ehkä olisi oikeasti parempi alkaa nuolemaan p.llua. Ei susta oikein miehille ole kumppaniksi.
Kyllä meidän miesten pitäisi olla vieraita
naisia vilkuilematta, selvä se. Koitan
itse tehdä parannusta. Ei tuo vilkaisu kuitenkaan sitä ole tarkoittanut, ettekö puolisoani ennen kaikkea ihailisi. Jos
vaimoni vilkaisisi vieraita miehiä, niin tuskin
sitä edes huomaisin . Mutta jos hakeutuu
tarkoituksella vieraitten miesten seuraan
toistuvasti ja vieroksuu minun seuraa, niin
sitten sapettaa !
Vierailija kirjoitti:
Ap:llä on vaan hiukan huono itsetunto.
Ei tuo mitenkään huonoa itsetuntoakaan ole,
siinä vaan naisen tunne-elämä poikkeaa niin
voimakkaasti miehen tunne-elämän suhteen.
Sanoisin, että se on jonkilaine laki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:llä on vaan hiukan huono itsetunto.
Ei tuo mitenkään huonoa itsetuntoakaan ole,
siinä vaan naisen tunne-elämä poikkeaa niin
voimakkaasti miehen tunne-elämän suhteen.
Sanoisin, että se on jonkilaine laki
Kyllä minustakin kuulosta huonolta itsetunnolta. En itse koe, että miehen kanssa pitäisi itseään jatkuvasti puunata, eikä myöskään haittaa jos kohtuuden rajoissa muita vilkuilee. Itsekin vilkuilen ihmisiä, ja nähdäkseni se on ihan normaalia kunhan ei mene yli moukkamaiseksi käytöksesi.
Tuon ongelman voi piilottaa itseltään vaihtamalla miehen naiseen, mutta pidemmän päälle kestävämpi ratkaisu olisi hoitaa pois se ahdistus siitä, että mies vilkuilee muita naisia.
Naisilla on aina tuo riittämättömyyden tunne ja se johtaa negatiiviseen ajatteluun. Kyräillään, juonitellaan ja esitetään rooleja. Olisitte vaan omana itsenänne, niin tietäisitte saavanne aitoa rakkautta. Olen hylännyt pari naista heti alkuunsa, kun huomasin, etten saa heiltä rehellisyyttä oikein missään asiassa.
Niin no toisaalta naiset on esteetikkoja ja ihmisistä kiinnostuneita, joten niillä sitten pää pyörii kans :/
Hyvä provo.
Mutta luuletko, että lesbot katsoisi vaan sua?