Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten välinen kiusaaminen.

Vierailija
18.11.2022 |

Menin aina tälle samalle kaverille vaikka hän kohteli huonosti. Hän teki "kiputestejä" esim puristi käsivartta. Piilotti koulukirjoja, hän tiesi lukon koodini kun kyttäsi sitä koko ajan. Ennen kouluuintia hän varasti uikkarini. Hän otti minun laukusta koko ajan tavaroita. Puhelintakin hän koko ajan otti joskus vain kädestä. Joskus hän hylkäsi minut koulupäivän aikana että sain olla täysin yksin ilman että olin tehnyt mitään pahaa. Joskus hän vain sanoi että ei vaan jaksanut olla minun kanssa. Hän osasi olla myös välillä mukava siksi olin hänen kanssa. Olin liian kiltti eikä minulla ollut rajoja, en halunnut menettää ainutta ystävää. Hänellä oli myös mukana toinen hänen kaveri jonka kanssa he yhdessä ottivat tavaroitani. Ainakun olin kyllästymässä hän muuttui mukavaksi. Koulun päätyttyä lopetin yhteydenpidon heihin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saa ihmisen tekemään tälläistä

Vierailija
2/5 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saa ihmisen sietämään tuollaista, ja jauhamaan asiasta vielä jälkikäteen? Olit tyhmä, nyt toivottavasti olet kasvattanut selkärangan, entä sitten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä saa ihmisen sietämään tuollaista, ja jauhamaan asiasta vielä jälkikäteen? Olit tyhmä, nyt toivottavasti olet kasvattanut selkärangan, entä sitten?

Muistot tuli mieleen.

Vierailija
4/5 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko nainen vai mies?

Vierailija
5/5 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ollut vähän samanlainen "kiltteysongelma" . Minä annoin kavereiden pitää itseäni kaatopaikkana monia vuosia. Elämäni oli täynnä muiden ongelmia. Onneksi huomasin ja tein päätöksen, että minulla on omakin elämä. Jos haluaa purkautua jollekkin kaverille, pitäisi kysyä lupa. Vika oli minussa, kunnes opin vetämään rajat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän