Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro kuinka ihanaa on

Varttunut mummi
18.11.2022 |

Olla mummi joskus 60 vuotiana. Voi kerro. Meitä on monta, jotka pelkää kuollakseen vanhenemista ja emme ole täysin "sinut"senkanssa niin luin sinä. Meillä kenties joku diagnoosi mitä emme tiedä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varttuneiden mummien pitää psykoloida kiireen vilkkaa nämä vanhenemista pelkäävät. Ole ylpeä mummi.

Vierailija
2/5 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei se mummous sua vanhenna. Mutta tollanen vanhenemisen pelko aiheuttaa stressiä ja ryppyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän ensi vuonna 60, en ole mummi eikä minusta todennäköisesti koskaan tule mummia, enkä kyllä ole siitä yhtään pahoillani.

Tämä on hyvä ikä. Työura on parhaimmillaan, terveys on edelleen hyvä, on karttunut sopivasti omaisuutta, on varaa matkustella ja harrastaa. Tänään on liikuntaharrastuksen ilta, viikonloppuna käydään patikoimassa jossain, jos on hyvä ilma. Joululomalla sitten ulkomaille.

Vierailija
4/5 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 58 ja parilla samanikäisellä lapsuuden tutulla on jo lapsenlapsenlapsia.

Itsellä tuskin toivoa mummoksi tulosta, vaikka yksi lapsi onkin.  Olisi ihanaa, jos olisin onnistunut saamaan enemmän  lapsia ja pikkuisia lapsenlapsia pyörisi mummolassa .

Kaikkea ei voi saada

Vierailija
5/5 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä ihanaa näin 61-v.

Kun tulen ovelle, pieni konttaa hihkuen vastaan ja ojentaa nauraen kätensä päästäkseen syliin. Voi sitä naurun kiherrystä ja pienten kätösten halausta.

Minä en koskaan erityisesti kaivannut lapsenlapsia, mutta kun mummiksi tulin, olin aivan myyty! Ja minulla on vielä ihana miniä, joka toivoo minua usein kylään ja perustelee sillä, että hän haluaa lapselle muodostuvan lämpimän suhteen minuun. Ja minähän hoidan mielelläni aina kun kykenen. Onneksi ei tarvitse olla työelämässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan