Onko paketin palauttaminen helppoa pakettiautomaatilla?
Palautan zalandon paketin, miten sen saa käytännössä palautettua siinä pakettiautomaatilla? Ennen olen vienyt postiin, jos on ollut palautettavaa.
Kommentit (23)
Paina palauta jne. Näytä viivakoodia koneelle. Luukku aukeaa, laita paketti sinne.
Ainakin Matkahuollon automaatin kautta oli ihan tosi näppärää ja helppoa palautus
No ei minun mielestä. Selvästi huomaa ettei noita suunnitellessa ole ajateltu naisia tai nuoria lapsia. Tajuttoman vaikeita ovat :(
Kiitos vastanneille. Menen kokeilemaan automaatille.
Ei ole helppoa. Viimeksi kun olin palauttamassa ihan normaalia Zalandon pakettia Smartpost-automaattiin, tuli kolme salaista agenttia kaupan takahuoneesta ja vei minut autoon. Siitä sitten kolmeksi päiväksi vankilaan ja kuulusteluihin, kunnes pääsin pois ja saatoin palauttaa paketin. Sitä edeltävällä kerralla käytin toista, hieman epämääräisellä alueella sijainnutta pakettiautomaattia. Juuri kun olin saamaisillani paketin palautetuksi, tultiin minut myös kaappaamaan ja vietin kolme viikkoa seksiorjuudessa Bhutanissa. Olen näiden kokemusten myötä siirtynyt pääosin kivijalkaliikkeiden asiakkaaksi ja annoin Postille yhden tähden Google-arvion.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole helppoa. Viimeksi kun olin palauttamassa ihan normaalia Zalandon pakettia Smartpost-automaattiin, tuli kolme salaista agenttia kaupan takahuoneesta ja vei minut autoon. Siitä sitten kolmeksi päiväksi vankilaan ja kuulusteluihin, kunnes pääsin pois ja saatoin palauttaa paketin. Sitä edeltävällä kerralla käytin toista, hieman epämääräisellä alueella sijainnutta pakettiautomaattia. Juuri kun olin saamaisillani paketin palautetuksi, tultiin minut myös kaappaamaan ja vietin kolme viikkoa seksiorjuudessa Bhutanissa. Olen näiden kokemusten myötä siirtynyt pääosin kivijalkaliikkeiden asiakkaaksi ja annoin Postille yhden tähden Google-arvion.
Hohhoijaa.
Vierailija kirjoitti:
No ei minun mielestä. Selvästi huomaa ettei noita suunnitellessa ole ajateltu naisia tai nuoria lapsia. Tajuttoman vaikeita ovat :(
Pyydä apua miehiltä ja vanhoilta lapsilta.
Katsoppa ohjeet palautukseen Zalandon sivuilta.
Oon miettiny samaa, kun pitäs zalandon paketteja palauttaa ja haluisin sillä automaatilla mieluummi, ku viedä kassalle :D mutta tuosta automaatista ei vaan saa kuittia
Vierailija kirjoitti:
Ei siellä kerrota, miten palautus käytännössä tehdään siellä automaatilla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat palauttaa?
Tuote ei ole sellainen, mitä kuvaus antoi olettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Automaatti kertoo mitä pitää tehdä.
Zalandon paketeissa ainut vaikeus on se, että siinä palautustarrassa on kolme eri viivakoodia.
Muistaakseni se oikea viivakoodi on se suurin niistä, se missä se id numerokin näkyy.
Joten kannattaa peittää kädellä niitä muita viivakoodeja ettei se lukija nappaa niitä.
Jos niin käy, niin sitten vaan painaa peruuta ja kokeilee alusta.
Vierailija kirjoitti:
Oon miettiny samaa, kun pitäs zalandon paketteja palauttaa ja haluisin sillä automaatilla mieluummi, ku viedä kassalle :D mutta tuosta automaatista ei vaan saa kuittia
Mihin tarvitset kuittia ?
Sen lokeron voi myös Postin sivuilla varata valmiiksi. Tarvii olla vaan se palautustunnus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zalandon paketeissa ainut vaikeus on se, että siinä palautustarrassa on kolme eri viivakoodia.
Muistaakseni se oikea viivakoodi on se suurin niistä, se missä se id numerokin näkyy.
Joten kannattaa peittää kädellä niitä muita viivakoodeja ettei se lukija nappaa niitä.
Jos niin käy, niin sitten vaan painaa peruuta ja kokeilee alusta.
Kiitos tästä.
Muista, että mikäli palautat kaikki tilaamasi tuotteet, joudut maksamaan postimaksun.
On muuten ärsyttävää ettei tuota kerrota niissä laskuissa. Itselle tullu monesti se laskun myöhästymisilmoitus, kun en oo muistanut koko asiaa. Mutta onneksi ei vielä ekasta se hinta nouse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos niin käy, niin sitten vaan painaa peruuta ja kokeilee alusta.Kiitos tästä.
Niin ja tosiaan se automaatti tunnistaa ainoastaan sen yhden niistä, joten jos se lukee väärän niin ilmoittaa ettei sillä löydy mitään
Voisko joku kertoa, kiitos.