Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen hämmentävä ajattelu

Vierailija
17.11.2022 |

Takana pitkä parisuhde ja tiettyä kyllästymistäkin seksiin on molemmilla ajoittain. Lienee normaalia lähes kaikille. Viime aikoina mies on kuitenkin alkanut käymään aivan kuumana ja kiimaisena kun on otettu puheeksi minun pikku seikkailut. Tai mies siis aavistelee ja ei nyt hirveän väärässäkään ole. Vuosien varrella on ollut hiukan huolimattomuutta tuolla saralla mutta kiinni en ole jäänyt. Mies on siis aivan kovana kun hiukan edes vihjailen että jotain on saattanut olla. Saan aina todella kiimaista seksiä kun näistä edes hieman jutellaan. MItes muilla? Olettekko törmänneet vastaavaan? Onkohan tässä joku ansa vai pitäisikö hieman riskilläkin kertoa yksityiskohtaisesi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kun arvaan, ikää ~40v?

Tuossa iässä nuo ajatukset alkaa puskemaan pintaan.

Vierailija
2/8 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttäisin ovea

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä paljastui minun pikku seikkailu? Rouva oli melkein raivoissaan, mutta rauhoituutua halusi panna minua. En ole kysynyt miksi haluasi panna, olisko kiihottanut häntä vai halu näyttää kenen kansaa minun pitää panna?

M55

Vierailija
4/8 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että minä ainakin kiihottuisin. Aisuri-hommat on kyllä kiihottaneetkin aina. Testaaannat vaikka käsihoitoa ja kysyt jossain kohtaa kiihottaisiko häntä jos tuhmailisit joskus. Jos kiihottuu ja myöntää niin aloitat tyyliin mitä jos oletkin jo ollut tuhmakysyisit etteikö suuttuisi tai loukkaantuisi. Jos sanoo ettei, niin kertoisit pikkuhiljaa. Aloitat vaikka että haluaako kuulla jos jotain on jo tapahtunutkin

Vierailija
5/8 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hakee hyväksyntää omille, joko tapahtuneille tai tuleville pikku vahingoille.mHuomaathan että pikkujoulukausi on tuloillaan.

Vierailija
6/8 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin kiihotuin, kun vaimo tunnusti pikkuhiljaa, epäilykseni oikeaksi.

Vierailija
7/8 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en oo kans niin mustasukkainen, vaan kiihkeä himokas nainen kiihottaa minua. Mun halua laski eksää kohtaan, kun se aina vakuutti, ettei sitä kiinnosta muut miehet. Eihän omaa murua halua muille menettää, mutta naisen halu saa mut syttymään.

Vierailija
8/8 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on aisuri runkkari. Onnea valinnasta. Pian saat naida vieraiden kanssa miehesi runkatessa vieressä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän