Muistele se tilanne, kun ostit/teit elämäsi ensimäisen raskaustestin!
Mitkä oli fiilikset? Oliko toivottua, vai ei?
Kommentit (12)
Kaveri sitten katsoi, mikä on tulos ja olihan se sitä mitä piti. Ikää silloin 18.
En ollut uskoa. Välillä itketti ja välillä nauratti. Kävin varmaan kymmenen kertaa tarkistamassa tuloksen.
Silloin vietin elämäni pisimmät kolme tuntia! Mies oli parturissa. En halunnut soittaa vaan kasvotusten kertoa.
Mä vaan tuijotin sitä testiä. En itkenyt enkä nauranut. En vaan voinu uskoa sitä, tulihan sitä masuakin siliteltyä. Oli niin sekavat fiilikset. Lähinnä mietin mitä porukat miettii, asuin vielä kotona. Poikaystävä oli onnellinen asiasta ja seurusteltukin oltiin jo kolme vuotta silloin. Ja vieläkin yhdessä ollaan.
Nyt poika 6-v ja sisaruksiakin on tullut perheemme iloksi. Muistan vielä apteekinkin, josta testin hain sekä epäuskon tunteen sekä miehellä että minulla, että näinkö helppoa se oli?
Aamulla sanoin miehelle että tuntuu siltä että nyt on tärpännyt. Käväisin naapuritalon apteekista testin ja tein sen. Toivottu plussa tuli! Lähdimme molemmat luennoille - oli hieman keskittymisvaikeuksia... Olin 28-vuotias.
Kortsu oli mennyt rikki eikä menkkoja kuulunut. Tein testin, ja onneksi oli negatiivinen! Mies oli sairaan hyvä sängyssä, mut siinä se sit kaikki olikin :-)
28 kun tein ekan positiivisen testin. Päällä lievä kankkunen ja jotenkinniin outo olo, että päätin testata. Olo oli plussatesti jälken epäuskoinen, hölmistynyt ja jotenkin olin ns. ihan pihalla, mutta positiivisella tavalla. Lasta olimme pari kuukautta yrittäneet, mutta emme kovin tosissamme. Yhdessä oloa oli jo vuosikausia takana. Nyt lapsia on kaksi.
Tein kotona vessassa testin ja siis pissasin siihen tikkuun. Positiivinen tulos tuli siihen ennen kuin sain testitikkua edes kunnolla pois sieltä haarojen välistä ja mun kädet ja jalat meni veltoiksi - olin niin onnellinen. Tärisin hullun tavalla ja mies tuli vessaan. Mies meni myös mykäksi (onnesta). Upea fiilis!
Poikakaverini ja minä oltiin seurusteltu puolisen vuotta, kun kuukautiseni yhtäkkiä vaan " katosivat" . Oltiin kyllä käytetty aina kortsuja, mutta suoraan sanoen niitten kanssa puuhailu oli aika usein yhtä hemmetin sähläystä. En uskaltanut kertoa epäilyistäni poikakaverilleni, koska hän olisi panikoinut niin. Enkä äidilleni, koska hän ei edes tiennyt meidän seksijutuista, ja nolotti. Panikoin itsekseni melkein pari viikkoa myöhässä olevia kuukautisiani, kunnes kerroin asiasta itseäni pari vuotta vanhemmalle kaverilleni, joka kävi ostamassa minulle raskaustestin.
Tein testin nuorisotalon vessassa, kädet täristen ja jumalia rukoillen. Mulla oli lukio- ja yliopistosuunnitelmat ja halusin vaihtariksi ja kaikkea - en teiniäidiksi. Testi oli negatiivinen. " Juhlittiin" tapausta kaverini kanssa menemällä pihalle ketjupolttamaan ja hän luennoi mulle " elämän tosiasioita" . Tapauksen jälkeen hommasin e-pillerit.
yo-keväänä, kun kirjoitukset lähestyi jäi menkat pois, syy oli varmaan jännitys ja pillereiden syönnin lopetus.
Testi tehtiin terveyskeskuksessa ja + olisi kyllä ollut aika hurja juttu, kun olin lopettanut seurustelun ja syönyt viimeisen kuurin ihan loppuun.
oksennus lensi kaaressa,heti perään tuli kunnon itku ja sitten jo alkoi hymyilyttämään,mies tuli vessaan ja katsoi hölmönä mua tikkukädessä.. Nyt on aurinkoinen tyttö jo 4kk