Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Phil and Ted`s rattaat sisaristuimella.......... Kokemuksia?? Mielipiteitä??

Vierailija
23.08.2008 |

.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei mitään verrattuna emmaljungiin

en tiedä, mä luulen että on paljon paremmat, en ostanut, kun niitä ei silloin kukaan tuonut maahan

Vierailija
2/9 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun kakkonen syntyi hommasin p&t-rattaat. Emmaljungissa on tietty yhdelle lapselle kaikki hyvät ominaisuudet, mutta tuplina en niitä ottaisin. Philit ovat olleet meillä loisto-ostos. Niistä saa yhden tai kahden lapsen rattaat miten vain milloinkin tarvitsee. Ison kauppakassin kuljettaminen onnistuu. Mahtuu pieneen tilaa. Kivan näköiset jne jne. Jousituksen puute on meidän käytössä ollut suurin miinus, mutta sekään ei ole mitään kaikkien hyvien puolien rinnalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aivan sairaan kevyet liikuttaa vaikka kyydissä on 2-vuotias taapero ja sen pikkuveli. Kääntyykin paikallaan. Samanlaisia olen miettimässä kun meille syntyy toinen.

Vierailija
4/9 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisi vähän enmmän ylimääräistä rahaa. Tosin meillä esikoinen jo reipas kävelijä ja ollaan pärjätty seisomalaudalla ja yksösrattailla.

Paljon olen kehuja kuullut kyseisistä rattaista, vaikkei itsellä ole oillutkaan.

Hintavathan nuo ovat, mutta niin on kyllä muutkin tuplat.

Vierailija
5/9 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa vauva pötköttelee kantokopassa varsinaisessa istuimessa, joka on vaakatasossa ja isompi sisarus istuu sisaristuimessa vauvan "yläpuolella". Sisaristuimen painoraja on 15 kg, joten tämä kannattaa huomioida isomman kohdalla erityisesti. 4-5 kuisena ainakin minun lapseni ovat halunneet päästä jo vähän pystympään asentoon ja siinä vaiheessa sisaristuin siirretään varsinaisen istuimen taakse. Sisaristuimessa on kaksi asentoa, joista se "makaavampi" sopii pienelle istujalle juuri tuossa 4-5kk iässäja muutoinkin esim. unen yllättäessä.

Vierailija
6/9 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää sitä katupölyn ja pakokaasun määrää, mitä se vauva saa keuhkoihinsa maatessaan siellä maanrajassa.....

Vierailija
7/9 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sellaisina kauppakeskusrattaina ja lyhyissä siirtymissä aivan loistavat. Eli ovat juuri todella kevyet ja ketterät, jopa kahden leikki-ikäisen kanssa. Ja kun niissä on kunnon pyörät, niin liikkuvatkin kätevästi.

Suomen oloihin miinusta minulta tulee tosi ankean pienestä kuomusta ja siitä ihme systeemistä, mikä pitäisi napoa suojaksi silloin, kun vauva on varsinaisessa ratasosassa selkänoja makuuasennossa. Useimmitenhan niitä näkykin käytettävän niin, että pääty on ihan auki. Samoin vähän hankala on se systeemi, jolla selkänoja laitetaan makuuasentoon.

Mutta tuo sisarosa on kätevyydessä aivan loistava, kun se ei ole paikallaan, se menee niin pieneen tilaan, että mahtuu vaikka kassiin. Meillä on matkoilla kulkenut sisasosa matkalaukussa!

Siis ihan pienellä tuotekehityksellä niistä saisi aivan täyden kympin rattaat. Kun ovat uusi-seelantilaiset, ei olla varmaan ihan otettu huomioon sitä, että täällä sataa välillä kissoja ja koiria.

Vierailija
8/9 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemusta, mutta olen ihmetellyt, miten se takana istuva lapsi viihtyy, kun ei näe kurkkimatta toisen istuimen takaa yhtikäs mitään ja on niin matalalla kaiken lisäksi? onko tästä kokemuksia?

Vierailija
9/9 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemusta, mutta olen ihmetellyt, miten se takana istuva lapsi viihtyy, kun ei näe kurkkimatta toisen istuimen takaa yhtikäs mitään ja on niin matalalla kaiken lisäksi? onko tästä kokemuksia?

Oli todella hyvät meillä, ikäeroa 1v11kk. Edelleen käytetään nuoremmalla yksösrattaina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi