Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3-kympinkriisi ja pohdiskelua elämästä.

Vierailija
07.11.2006 |

Olen viime aikoina miettinyt paljon omaa elämääni ja tulevaisuuttani.

Viime päivinä olen tajunnut, että olen aina päässyt liian helpolla.

Ammatti, parisuhde, lapset, kaikki on tulleet kuin tilauksesta, elämäni on aina ollut todella helppoa jo lapsuudesta lähtien. En ole koskaan joutunut näkemään vaivaa minkään eteen tai kärsimään menetyksiä tai muuta epäonnea.

Kyllästyn nopeasti kaikkeen, en jaksa olla kauaa edes samassa työpaikassa. Nyt on edessä kotiäitiyden loppu ja jotain pitäisi alkaa tekemään. Alavalinta tuntuu väärältä, en tiedä mitä haluan tehdä elämälläni.

Toisaalta uudet opinnot kiinnostaisivat, mutta pelkään sitä, että en onnistukkaan tai jos kyllästynkin uuteenkin alaan.

Onko muilla samoja mietteitä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olen joutunut kokemaan ikäviä asioita niin paljon? Miksi jollain toisella on asiat paljon paremmin? Kun olin 29 vuotias niin kriisi oli pahimmillaan! Mietin suhdetta mieheeni, lapseeni ja elämääni yleensäkkin. Kolmenkympinkriisi on yksi pahimmista jos näin voi sanoa? Toiset saattaa jopa erota jne. Minä leikkautin vain hiukseni lyhkäsiksi... Ei sen pahempaa ;)

Vierailija
2/2 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu ehkä elämänvaiheeseen? Oma alani tuntuu aivan väärältä, turhalta ja tarpeettomalta, haluaisin tehdä jotain aivan muuta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi