Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen sykkivä pillu..

Vierailija
15.11.2022 |

Mitäsmiehet siitä tuumaavat? Haluavatko sormettaa enemmän tai suudella orgasmiin?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se orgasmia sormissa sykkivä pillu on ihan parasta, sellaisen hyvänäpitoa voisi jatkaa vaikka kuinka kauan, että sykkiminen vaan jatkuisi ja jatkuisi. Vaimo kuitenkin pistää touhun seis ja vaatii asennon vaihtoa ja uutta vaihdetta silmään, että riittäisi puhtia panemiseenkin, joten ei tuosta koskaan ole kylläkseen ehtinyt saada.

Vierailija
2/14 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestäisi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/14 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormettaa ensin orkku tai pari, sen jälkeen nuolla ja suudella muutama orkku silleen että pillussa on aivan valuvan märkää ja sykkii miltei nonstoppina kieltä vasten tai huulien välissä.

Vierailija
4/14 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sormettaa vaimolle orkun, vaimo lyö supistusten tullessa jalat niin tiukasti kiinni, ettei kättä saa liikutettua ollenkaan.

Vierailija
5/14 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä munan ympärillä sykkivä pillu on sormea parempi.

Vierailija
6/14 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M46 kevätauringossa kirjoitti:

Sormettaa ensin orkku tai pari, sen jälkeen nuolla ja suudella muutama orkku silleen että pillussa on aivan valuvan märkää ja sykkii miltei nonstoppina kieltä vasten tai huulien välissä.

Aivan ihanaa!

Vierailija
7/14 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

...olla saavana!

Vierailija
8/14 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Entäs miehen sykkivä kulli? Mitä sille naiset tekisitte?

Vierailija
9/14 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestyn tyttöä hitaasti, hän makaa sohvalla puoli-istuen. Hänellä on ne tutut siniset farkut jalassa ja jonkinlainen kapea kangastoppi, lukee rauhassa tenttiin, mutta on huomannut sivusilmällä minut. Olen ottanut paidan pois ja housut boksereille. Huomaan käden kurottuvan mun käsien lihaksille kontatessani eteenpäin. Jalat aukeaa vähän ja koukistuu ja pääsen hyväilemään farkkujen päältä. Avaan vetskarin vauhdilla, mutta työnnän sormet sisään hitaasti, jalat aukeaa enemmän ja tytön pää taipuu taakse. Hän voihkaisee samalla liukuen kokonaan makaamaan. Siirrän vain haarapalaa sivuun ja lipsutan kielenkärkeäni. Aivan kuin hän saisi orkun siinä, mutta todellisuudessa vaan nauttii paljon, en ole varma, mutta olen niin kiimatippakovana tuota katsellessa. Avaan farkkujen nappia ja vedän tiukkoja farkkuja ja pikkareita jälleen toimien tahallaan hitaasti. Piukka peppu nousee ylös helpottaakseen mun hommaa. Vedän pelkästään toisen lahkeen pois ja pääsen nopeasti sukeltamaan takaisin jalkojen väliin. Tytön jalat jotenkin sirosti koukussa toinen farkkumytyssä vierelläni kiihottaa mua. Ne yrittävät levittäytyä enemmän ja jatkan pelkällä pienellä puhaltelulla. Hän voihkii 'ei saa kiusata', kuljetan kieltä alhaalta ylös koko vaon mitalta. Lantio kohoilee mua vastaan ja pidän sitä tiukasti paikallaan. Tytön pää kääntyilee sohvatyynyllä ja hän huohottaa ihanasti ja hyväilee mun hauiksia. Kun kieleni kärki löytää taas pimpin suulta hetkeksi klitalle hän tärisee ja laukeaa kostuen tosi paljon. En kestä enää erektiotani tyydyttämättä sitä, kohottaudun kokonaan hänen päälleen ja suutelen tyttöä voimakkaasti tehden muutaman työnnön häntä vasten menemättä sisään bokserit yhä jalassa. Tuossa mun ja tyttöystäväni eilinen ihanuus.  

Vierailija
10/14 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähestyn tyttöä hitaasti, hän makaa sohvalla puoli-istuen. Hänellä on ne tutut siniset farkut jalassa ja jonkinlainen kapea kangastoppi, lukee rauhassa tenttiin, mutta on huomannut sivusilmällä minut. Olen ottanut paidan pois ja housut boksereille. Huomaan käden kurottuvan mun käsien lihaksille kontatessani eteenpäin. Jalat aukeaa vähän ja koukistuu ja pääsen hyväilemään farkkujen päältä. Avaan vetskarin vauhdilla, mutta työnnän sormet sisään hitaasti, jalat aukeaa enemmän ja tytön pää taipuu taakse. Hän voihkaisee samalla liukuen kokonaan makaamaan. Siirrän vain haarapalaa sivuun ja lipsutan kielenkärkeäni. Aivan kuin hän saisi orkun siinä, mutta todellisuudessa vaan nauttii paljon, en ole varma, mutta olen niin kiimatippakovana tuota katsellessa. Avaan farkkujen nappia ja vedän tiukkoja farkkuja ja pikkareita jälleen toimien tahallaan hitaasti. Piukka peppu nousee ylös helpottaakseen mun hommaa. Vedän pelkästään toisen lahkeen pois ja pääsen nopeasti sukeltamaan takaisin jalkojen väliin. Tytön jalat jotenkin sirosti koukussa toinen farkkumytyssä vierelläni kiihottaa mua. Ne yrittävät levittäytyä enemmän ja jatkan pelkällä pienellä puhaltelulla. Hän voihkii 'ei saa kiusata', kuljetan kieltä alhaalta ylös koko vaon mitalta. Lantio kohoilee mua vastaan ja pidän sitä tiukasti paikallaan. Tytön pää kääntyilee sohvatyynyllä ja hän huohottaa ihanasti ja hyväilee mun hauiksia. Kun kieleni kärki löytää taas pimpin suulta hetkeksi klitalle hän tärisee ja laukeaa kostuen tosi paljon. En kestä enää erektiotani tyydyttämättä sitä, kohottaudun kokonaan hänen päälleen ja suutelen tyttöä voimakkaasti tehden muutaman työnnön häntä vasten menemättä sisään bokserit yhä jalassa. Tuossa mun ja tyttöystäväni eilinen ihanuus.  

Tarkennuksena, että tuossa loppuosassa se mun käsivarsien saama 'hyväily' oli enemmän hipaisuja sormenpäillä, ei hän muutoin ylettänyt, mutta yhtä lailla tosi tosi kiihottavaa.

Vierailija
11/14 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä, jos saan pyytää, mullekin tällainen mies ja kokemus, kiitos!

Vierailija
12/14 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa! Entäs miehen sykkivä kulli? Mitä sille naiset tekisitte?

Silittelisin ja pitäisin oikein hyvänä. Paljon liukkaria ja hidasta härnäämistä. Sormien lisäksi myös kieltä mukaan. Kulli sykkisi aivan orgasmin rajamailla pitkään mutta en antaisi sen mennä vielä yli. Lopulta orgasmi tulisi runsaasti sykkivästä kalusta kun vain hitaasti nuoleskelen terskan alaosaa kielellä. Ja lentäis muuten pitkälle!

Vierailija
13/14 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14/14 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oen aina rakastanut sitä tunnetta, kun saanut vaimon pillun heräämään ja pillun ottamaan otetta. Nuollessa ihan taivaallista, kun pillu alkanut syömään kiimassaan sormia. Kiusannut ja piinannut samalla klitorista nuollen. Jos olen nuollut loppuun asti, on pillu ottanut sormeni tiukkaan rutistukseen orgasmin tullessa. Tuntunut, että luut rutistuu kasaan.  Sama juttu, jos nuoleminen ja sormetus lopetettu ennen h-hetkeä ja siirrytty yhdyntään. Pillu ottanut heti sisään työtyessä varresta koko mitalla kiinni ja kun orgasmi on lähtenyt liikkeelle on pillu myllyttänyt ja mankeloinut rajusti kaluni. Joskus ollut puristus niin kova, ettei ole edes pystynyt laukeamaan ennen kuin puristus ja  orgasmi on loppunut. Ihan parhautta nautintoa. 

En ole rakastanut maailmassa mitään niin paljon kuin sykkivää pillua. Siksi panostanut aina kaiken pillun herätykseen. Vain pillun sykkiminenja orgasmit ratkaisee nautinnon, ei naisen kauneus. Sillä tee yhtään mitään jos pillu on "kuollut". 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan