Minne hävisi keskustelu
Kommentit (8)
Sitä numeroa ei tarvi huudella kassalle. Pyydä kortti kassalta. Siihen voi kirjoittaa puhelinnumeron.
Koskahan tämäkin keskustelu poistuu.ja miksi ihmeessä?
Aihe vapaa -palstan ketjujen taivaaseen. Sinne pääsee jokainen aloitus vuorollaan. Rakkaimmat tempaistaan ensin.
Voit myös kirjoittaa numerosi jollekin lapppuselle. Itsekin tein niin.
Tänään on useampikin aivan asiallinen ketju hävinnyt. Ei täällä kannata enää paljon muuta tehdä kuin trollata,
Ei tosiaan kannata kirjoittaa mitään aikaa vievää tai ajattelua vaativaa.
Vierailija kirjoitti:
Aihe vapaa -palstan ketjujen taivaaseen. Sinne pääsee jokainen aloitus vuorollaan. Rakkaimmat tempaistaan ensin.
Tämä oli muuten toinen kerta kun onnistuin saamaan aloitukseni näkyviin. Olen pari vuotta seurannut palstaa. Törkyviestit julkaistaan, muut sitten poistetaan, sinne bittiavaruuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli muuten toinen kerta kun onnistuin saamaan aloitukseni näkyviin. Olen pari vuotta seurannut palstaa. Törkyviestit julkaistaan, muut sitten poistetaan, sinne bittiavaruuteen.
nönnönnöö
Joku aloitti keskustelun klo 20.17
Sanoi, että ei halua huudella puhelinnumeroaan kassalla. Jokunen vastaus tuli. Itse kun lähetin vastauksen, niin sivua ei voi näyttää. Ihmeellistä🤔