Minkä ammatin voisi opiskella täysin tai lähes kokonaan etäopintoina?
Ja jossa myös työtä sitten valmistumisen jälkeen pystyisi tekemään paljolti etänä. Myös yrittäjyys käy.
Opiskelen tälläkin hetkellä verkko-opintoina hoitoalan opintoja ja ne sopii itselleni erinomaisesti, mutta totesin että en halua valmistua siihen ammattiin mihin opiskelen.. eli ei olekaan oma juttu sellainen ihmisläheinen työ. Oma juttu on etätyö ja mieluiten vielä mahdollisimman itsenäinen työ. Kontaktit asiakkaisiin jne sähköisesti/etänä.
Vinkkejä ja kokemuksia otetaan vastaan! :)
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapin yliopisto oikeustiede
Lähes etänä
Jos verkostoidut professorien kanssa, onnistuu etänä
Plussana hyvät jumpat luentojen välissä, jos tulet luennolle paikan päälle
Suosittelen kaikillePaljon hyviä kokemuksia löytyy tästä keskustelusta
https://www.vauva.fi/keskustelu/4060023/lapin-yliopisto-kokemuksia-ala-…
Kaikki ei ole samaa mieltä.
Niin. En tiedä minkä ikäinen tämä Naakka on mutta vaikuttaa alle kolmekymppsieltä, joten sanosin, että aika moinen saavutus, jos on opiskellut viidessä eri yliopistossa ja kahdessa ammattikorkeakoussa. - En väitä,etteikö Lapin yliopistossa voisi olla ikäviä asioita mutta niitä nyt tuppaa olemaan aika monessa muussakin sosiaalisessa yhteisössä....
Vierailija kirjoitti:
Lapin yliopisto oikeustiede
Lähes etänä
Jos verkostoidut professorien kanssa, onnistuu etänä
Plussana hyvät jumpat luentojen välissä, jos tulet luennolle paikan päälle
Suosittelen kaikillePaljon hyviä kokemuksia löytyy tästä keskustelusta
https://www.vauva.fi/keskustelu/4060023/lapin-yliopisto-kokemuksia-ala-…
Lapin yliopiston oikeustiede on täysi vitsi. Varmaan juu onnistuu etänä joillekin koko oikis "korruption" takia.
Tietojenkäsittelytiede, alalta on hyvät työllistymismahdollisuudet ja erityisesti paljon etätyömahdollisuuksia. Melko helppo päästä sisälle, tiedän muutamiakin jotka ovat kyseisellä alalla.
No, hoitoala ei kylläkään ole etäala.
Ihmisten kanssa on oltava.
Mene joksikin etäkonsultiksi, neuvojaksi.
Kirjanpitäjä ym. olisi sinun alaasi. Siivoaja ei. Tai se on kyllä itsenäistä, mutta paikan päälle on mentävä.
Joku muu homma kuin ihmisten hoitaminen tai ohjaaminen.
Ja psykologin kautta. Sen voi tehdä etänä.
Minä en löytäny harjoituspaikkaa kaupan alalla, antoivat minulle sitten nipun tehtäviä millä tuo paikattiin.
Minulla oli selkeä tavoite jotta tietokonemyyjäksi, tämä oli justiinsa kun oli tämä körönä höröily alkamassa 2020, olin silloin isossa kaupungissa mutta eihän näihin paikkoihin pääse kuin pissikset ja suhteilla, tavikset jää rannalle, sain sentään merkonomi paperit kuitattua, mutta en ole niitä sitten missää pääässy hyödyntämään, suunnittelen sitten uusia opintoja markkinointi alalle ja myös etänä olisi haaveena.
Video editoinnista olen kiinnostunut, olen näitä omatoimisesti jonkin verran räpeltänyt pelivideo muodossa.
Olen introvertti, saan parhaimman työtuloksen kun saan olla omassa kopissa takahuoneessa klikkailemassa pixeleitä.