Nainen: Mitkä asiat miehessä herättävät kiinnostuksesi? Mikä tekee miehestä kiinnostavan?
Onko se mannerlaatta-lihakset vai tatuoinnit? Sana on vapaa!
Kommentit (1306)
Hyvät käytöstavat, huolehtii, että kumppani voi hyvin. Silmät. Osaa puhua tunteistaan. Näyttää, että välittää joka päivä pienillä asioilla.
Alkoholi ei maistu. Tai maistuu hyvin harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla varakkuutta eli omistusasunto ja osakkeita/rahastoja. Ihan siksi koska elämästä tulee helpompaa kun ei tarvitse elää kädestä suuhun. Tärkeää myös että osallistuu yhteiskuntaan rahoittajana eikä saajana.
Tämä!
Sellainen joka on oikeasti läsnä, se näkyy olemuksesta ja silmistä. Kykenee syvälliseen keskusteluun. Kuuntelee. On sujut menneisyytensä kanssa.
Ulkonäöllisesti unelmamiehellä on parta ja pitkät hiukset mutta nämä toissijaisia. Kaljuista en kyllä ole viehättynyt koskaan vaikka kuinka yrittänyt.
Radiosta soi Phil Collinsin Another day in paradise.
No kyseles nyt pois ap muutkin huolet
Se, että aidosti kuuntelee mitä sanon ja huomaan, että arvostaa ajatuksiani. Lisäksi kiinnitän huomiota siihen miten kohtelee muita ihmisiä.
Katse, puhetapa ja luonne.
N.21
Täytyy todeta, että ihan kaikkia ominaisuuksia ei minulta löydy. Koska minäkin olen ehdoton vaatimuksissani, en huoli yhtä tai edes sataa naista, jos en kaikkia voi saada. Olkaa naiset rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvät käytöstavat, huolehtii, että kumppani voi hyvin. Silmät. Osaa puhua tunteistaan. Näyttää, että välittää joka päivä pienillä asioilla.
Alkoholi ei maistu. Tai maistuu hyvin harvoin.
Eipä ole sitten kummoiset vaatimukset. Hyvä kun pitää sentään olla kaksi silmää ja näyttää, että välittää käydessään kusella.
Alkoholi maistuu vain uudenvuoden ja joulun välissä.
Pidän enemmän tekijöistä kuin puhujista.
Olen huomannut ihan saman asian!
Kaikilla miehillä joihin olen ihastunut on ollut toisiaan muistuttava luonteenomainen tapa liikkua. Ennenhän kumppania haettiin tansseista ja sillä lailla löytyi sopiva. Minulle sopisi se paljon paremmin kuin inhottava tinderöinti.
Toivottavasti ketjun pinnallisen kommentit ovat provoja.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ketjun pinnallisen kommentit ovat provoja.
Pinnalliset.
Luonne. Haluan mukavan miehen.
Huomaavaisuus ja tietynlainen hoivaavuus: iso mies hoitamassa esimerkiksi viemäristä pelastettua kissanpentua on aivan massiivinen turn on!
Lisäksi:
-hyvä hygienia ja yleinen siisteystaso
-jokin työpaikka
-viihtyy luonnossa
-osaa keskustella edes joistakin kiinnostavista aiheista
-on sellainen "perusmukava", jolla on kavereita edes pari ja joka tulee toimeen normaaleiden ihmisten kanssa noin yleisesti.
Eipä ole vielä löytynyt, mutta en ole kovin aktiivisesti jaksanut etsiäkään enää tässä iässä. Olkoot. Minulla on kolme aikuistuvaa lasta ja paljon hyviä ystäviä, joten seuraa riittää muutenkin ihan tarpeeksi sinne luonnossa liikkumiseen ja muihin rientoihin.
N48
Lämmin johtajuus ja aito naisten ja feminiinisyyden arvostus. Karisma. Aito johtaja on se, joka laivan upotessa ohjaa mahdollisimman monta naista ja lasta turvaan pelastusveneeseen.
Älykkyys. Vaikka ei sitä tällä palstalla arvosteta.