Nainen: Mitkä asiat miehessä herättävät kiinnostuksesi? Mikä tekee miehestä kiinnostavan?
Onko se mannerlaatta-lihakset vai tatuoinnit? Sana on vapaa!
Kommentit (1306)
Jos miettii nykyistäni niin kemia, kemia, kemia.
Tajuton vetovoima ja mieletön kipinä ja seksi on ilotulitusta vielä 10 v jälkeen. Toistemme iholle pääseminen on ehdottoman tärkeää ja tarpeellista, taivaallinen kohtaaminen.
Tykkään siitä että hän on aikuinen, ex oli miesvauva. Yhdessäolo on helppoa ja vaivatonta, kaikki sujuu arjessa. On toki haasteita mutta elämme niiden kanssa. Liittyvät hänen menneisiin valintoihin ja niiden seurauksiin. En minä hyvätuloisena varmaan hänen kans olis jos hänellä ei olis varaa mun kans tehdä kaukomatkoja.
Mitäs tuosta - jokainen tavallaan.
Älä koskaan ole liian ujo pyytääkseen rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Älykkyys, tasa-arvotietoisuus, mielummin introvertti kuin ekstrovertti. Luonnonläheisyys, esim.vaatetuksessa ei seuraa muotia, mielummin sään mukaan kirppis-look.
Elämä on seikkailu-asenne eli ei peräkammarinpoika ja on kiinnostunut maailman ajankoht.asioista. Romanttinen, itseään arvostava(ei harrasta yhden illan juttuja vaikka voisi). Liikunnallisuus, lähtee harrastamaan mitä tahansa.
Ei someilija.
Sellainen joka edellyttää naiselta nämä samat.
Tasa-arvotietoisena hän varmaan olettaa, että kohdullisena/menstruoivana/pimpillisenä olet käynyt armeijan 😉
Miksi miehen pitää olla kunnianhimoinen ja mitä se käytännössä tarkoittaa? Onko se kunnianhimoista, jos haluaa opetella tekemään helvetin hyvää pullaa? vai onko se kunnianhimoa, jos haluaa päästä klubeille keikkailemaan yhtyeensä kanssa? vai onko se vasta intohimoa, että pääsee toimariksi johonkin isoon firmaan?
administrator kirjoitti:
Miksi miehen pitää olla kunnianhimoinen ja mitä se käytännössä tarkoittaa? Onko se kunnianhimoista, jos haluaa opetella tekemään helvetin hyvää pullaa? vai onko se kunnianhimoa, jos haluaa päästä klubeille keikkailemaan yhtyeensä kanssa? vai onko se vasta intohimoa, että pääsee toimariksi johonkin isoon firmaan?
Lasten myötä mieheltä aletaan vaatimaan enemmän. Ehtoja veloja et tahdo saada. Syystä miehelle suositellaan maksullista ja luksusnukkea.
Vierailija kirjoitti:
Onko rahan perässä juoksevan ihmisen avioliitto järkiliitto?
On. Puolison varakkuus on erittäin tärkeä ominaisuus, kun mietitään kuinka taataan tuleville jälkeläisille mahdollisimman hyvät elämisen mahdollisuudet.
Ykkös toive on kiltteys. Sitten se, ettei hän esitä mitään tai teeskentele. Rehellinen, uskollinen, luotettava. Joka osaa rakastaa itseään ja muita. Joka kokee elämänsä mielekkääksi. Lyhyesti sanottuna terve normaali mukava ihminen. Yhdessä on hyvä kasvaa ihmisenä ja nauttia ja iloita niistä hedelmistä.
Mielestäni tämä on vähän turha julkaisu
En taitaisi kelvata yhdellekään av-mammalle. Tuskin heistäkään kukaan minulle.
Livenä vientiä riittää kauniiden naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
No jos se on niin tarkkaa että mitkä asiat HERÄTTÄVÄT (menikö oikein ap?) kiinnostuksen, niin kyllä itse olen pudonnut totaalisesti esim. työkaveriin joka oli vain niin ihanan välittävä. Ei hänen pitkä ponnari ja katkennut etuhammas tehneet muhun mitään vaikutusta aluksi, mutta sitten kun tää tyyppi piti meidän porukasta huolta, se olikin maailman paras ponnari ja ihanin katkennut-etuhammas-hymy. Ja pelkkä äänensäkin sulatti. Sit huomattiin että tykätään molemmat musiikista ja leffoista ja hän oli super hauska ja älykäs ja ja ja...
Voih, vieläkin mietin häntä. Naitu ja perheellinen tosin. Eli pitäisi unohtaa.
No näitähän ei ole kuin 80% ihmisistä. Jännä, että kohtasitte. Sanoisinko jopa satumaista.
Raha, raha ja vielä kerran raha. Sitten tietysti pitää olla ulkonäköä niin että kehtaa häntä näyttää kavereillenikin. Niin ja tietysti hyvät käytöstavat ja huumorintaju on ehdoton. Ei tatuointeja eikä lävistyksiä. Pitää olla kätevä käsistään ja älykäs. Hoitaa kotitöitä yhdessä minun kanssani ja joskus tietysti yksinäänkin. On hyvä sängyssä ja tyydyttää minut isolla aseellaan. Ja totta kait on uskollinen. Ottaa minut kaikissa tilanteissa huomioon eikä nillitä asioista mitä minä joskus teen. Ei juo kaljaa eikä muutenkaan käytä tolkuttomasti alkoholia.
Ei liikaa omia harrastuksia koska silloin ei ehdi olemaan minun kanssani.
Hänellä pitää olla hyvä ja arvostettu työ vakavaraisessa yrityksessä ellei satu omistamaan yritystä itse. Mutta ei saa tehdä töitä yli 8 h päivässä eikä tietenkään viikonloppuisin koska silloin ei jää aikaa minulle.
Siivoaa kodin joskus yksin joskus minun kanssani, korjaa vuotavan vesihanan ja tekee muutenkin kodin pikkuremontteja. On minua korkeintaan 3 vuotta vanhempi. Nuorempi ei saa olla.
Ja lopuksi vielä kerran talous pitää olla kunnossa, ehdottomasti.
Eikä haittaa vaikka tuttavapiirissä olisi toimitusjohtajia, johtavia virkamiehiä tai julkkiksia joiden seurapiireihin pääsisin.
Tässä minun unelmamies kun kerran kysyttiin.
T: N35
Vierailija kirjoitti:
Raha, raha ja vielä kerran raha. Sitten tietysti pitää olla ulkonäköä niin että kehtaa häntä näyttää kavereillenikin. Niin ja tietysti hyvät käytöstavat ja huumorintaju on ehdoton. Ei tatuointeja eikä lävistyksiä. Pitää olla kätevä käsistään ja älykäs. Hoitaa kotitöitä yhdessä minun kanssani ja joskus tietysti yksinäänkin. On hyvä sängyssä ja tyydyttää minut isolla aseellaan. Ja totta kait on uskollinen. Ottaa minut kaikissa tilanteissa huomioon eikä nillitä asioista mitä minä joskus teen. Ei juo kaljaa eikä muutenkaan käytä tolkuttomasti alkoholia.
Ei liikaa omia harrastuksia koska silloin ei ehdi olemaan minun kanssani.
Hänellä pitää olla hyvä ja arvostettu työ vakavaraisessa yrityksessä ellei satu omistamaan yritystä itse. Mutta ei saa tehdä töitä yli 8 h päivässä eikä tietenkään viikonloppuisin koska silloin ei jää aikaa minulle.
Siivoaa kodin joskus yksin joskus minun kanssani, korjaa vuotavan vesihanan ja tekee muutenkin kodin pikkuremontteja. On minua korkeintaan 3 vuotta vanhempi. Nuorempi ei saa olla.
Ja lopuksi vielä kerran talous pitää olla kunnossa, ehdottomasti.
Eikä haittaa vaikka tuttavapiirissä olisi toimitusjohtajia, johtavia virkamiehiä tai julkkiksia joiden seurapiireihin pääsisin.
Tässä minun unelmamies kun kerran kysyttiin.T: N35
Ihan kuin oltaisiin palattu ajassa taakse. Mies nähdään toksisesti tienaajana ja turvaajana. Jännä huomata juuri naisten lyövän miehiä laatikoihin.
Tasa-arvotietoisena hän varmaan olettaa, että kohdullisena/menstruoivana/pimpillisenä olet käynyt armeijan 😉[/quote]
Taas näitä alapääjuttuja vedetään tähän..huoh
Täysjärkisyys. Tärkein kriteeri ja vaikein miehille täyttää.
Itsevarmat ihmiset herättää kiinnostuksen. Ulkonäkö, sukupuoli, työ, harrastukset - ihastukseni ovat olleet näissä asioissa ihan mitä sattuu, minkäänlaista yhdistävää tekijää ei ole.
Tai no okei, osa ihastuksista ovat olleet hitsin epävarmoja itsestään mutta tuo piirre on saanut mun fiilikset katoamaan lopulta. Kun en minä jaksa olla jatkuvasti kannattelemassa toista, arvostus itseään kohtaan pitää tulla sisältäpäin. Eikä se että mä tykkään ihmisestä ikinä tuntunu lopulta auttavan tuota ihmistä ollenkaan. Alkuun ehkä mutta lopulta ei ollenkaan.
Että niin. Itsevarmat ihmiset. Jotka eivät vie muilta tilaa vaan varmuudellaan saavat muutkin loistamaan. Sellaiset ovat upeita.
Mitä lahjoja teidän perheen lapset ovat saaneet aiemmin jouluna jotka ovat olleet erityisen suosittuja?
En ymmärrä miten joku voi pitää tästä'
En ole koskaan tyytyväinen siihen mihin olen päässyt vaan aina haen enemmän.