Nainen: Mitkä asiat miehessä herättävät kiinnostuksesi? Mikä tekee miehestä kiinnostavan?
Onko se mannerlaatta-lihakset vai tatuoinnit? Sana on vapaa!
Kommentit (1306)
Isokokoinen, ei mikään kirppu. Ääni. Vahva luonne. Pitää ihmisistä, sosiaalinen. Tuossa jotain mainitakseni.
1. Uskollisuus, myös aiemmissa suhteissa, eikä nk. huomaa muita kun olemme yhdessä
2. Terveet elämäntavat (ei huumeita tai tupakkaa)
3. Hyvä työpaikka ja talous kunnossa
4. Koulutus ja älykkyys
5. Perhekeskeinen, tykkää lapsista ja eläimistä
6. Ei ole poliittisesti vasemmalla
7. Pituus ja hoikkuus
8. Varallisuus (auto on kuitenkin mielellään huono tai korkeintaan tuloja vastaava)
9. Miehekkkyys, ei neitimäinen
10. Huumorintaju ja puhetaidot, supliikki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katse, ja se että mies on kiinnostunut minusta. Oikeastaan muuta ei tarvitse kun nuo ovat kohdillaan. Toki pitää olla ystävällinen ja kauniskäytöksinen siihen päälle :)
Pitääkö olla hunter eyes vai riittääkö prey eyes? Oon nyt harjotellu hunter eyesiä pari vuotta ja slitti alkaa jo näkymään.
En tiedä mitä englanninkielisiä termejä nuo ovat, mutta kyllä sen kiinnostuksen miehen katseesta huomaa. En usko että sitä voi sinulle tai yleensäkään kenellekään selvittää, vaan se on jokaisen henkilökohtainen asia.
Hunter eyes = metsästäjä silmät
Prey eyes = saaliin silmät
Kannattaa googlettaa!
Et nyt taida olla ihan tietoinen että katse on eri asia kuin silmän muoto? Noh, opitpahan jotain uutta tänään ! :) Eli puhun katseesta, enkä googleta mitään, koska se katse on siinä tietyssä hetkessä tapahtuva, ei sitä voi googlella selvittää.
Katseesta löytyy kuvia internetistä
Miten voit olla noin tyhmä?
Mikset vaan googleta itse niitä kuvia silmistä?
Tatuoitu naama ja mannerlaattamainen maha.
Naiset vaativat tyhmän miehen, jolla on paljon rahaa ja pitkä kalu.
Vierailija kirjoitti:
Viehätyn ulkoisesti eniten vaaleista tai keskiruskeista puolipitkistä hiuksista.
Lyhyt parransänki on hot.
Hartiat miellään leveämmät kuin lantio.
Siisti ja peseytynyt.- Älykäs. Iso miinus tulee kuitenkin ylimielisyydestä, muiden vähättelystä tai ivallisuudesta (omasta mielestään hauskan sarkastisia). Nuo ovat todella vastenmielisiä piirteitä, vaikka olisi mitä muita meriittejä. Olen tavannut aivan liikaa "älykkäitä", jotka tukehtuvat omaan ylemmyydentuntoonsa.
-Arvostaa kaikenlaisia ihmisiä, myös eri tavalla ajattelevia
-Huomaavainen ja kohtelias eli harkitsee mitä muille sanoo. Pyytää anteeksi jos loukkaa muita ja ottaa vastuun tekemisistään.
- Aidosti empaattinen eli ei ole päälleliimattua sanahelinää
-Ystävällinen
Olen tuo!
Rannekello, auto ja vielä kerran se kello
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viehätyn ulkoisesti eniten vaaleista tai keskiruskeista puolipitkistä hiuksista.
Lyhyt parransänki on hot.
Hartiat miellään leveämmät kuin lantio.
Siisti ja peseytynyt.- Älykäs. Iso miinus tulee kuitenkin ylimielisyydestä, muiden vähättelystä tai ivallisuudesta (omasta mielestään hauskan sarkastisia). Nuo ovat todella vastenmielisiä piirteitä, vaikka olisi mitä muita meriittejä. Olen tavannut aivan liikaa "älykkäitä", jotka tukehtuvat omaan ylemmyydentuntoonsa.
-Arvostaa kaikenlaisia ihmisiä, myös eri tavalla ajattelevia
-Huomaavainen ja kohtelias eli harkitsee mitä muille sanoo. Pyytää anteeksi jos loukkaa muita ja ottaa vastuun tekemisistään.
- Aidosti empaattinen eli ei ole päälleliimattua sanahelinää
-YstävällinenOlen tuo!
Huoh, miehet on niin epätoivoisia
Se on se korvienväli. Olin kuolettavan ihastunut naimisissa olevaan työkaveriin koska hän oli älykäs, hauska ja super lempeä. Sellainen joka halusi että kaikilla on aina kaikki hyvin. En tietenkään ikinä paljastanut ihastustani, ja jos hän olisi pettänyt vaimoaan olisin menettänyt kunnioitukseni häntä kohtaan.
Mutta joo, se kiinnittää huomion että on kuunteleva, fiksu ja silmien takana liikkuu muutakin kuin hernesoppaa.
Eikä haittaa jos on kivat silmät. Mutta nehän on aina sielun peili joten kivoilla on kivat silmät. :)
Vierailija kirjoitti:
Kivaluonne ja huumori ja älyllisyys. Ei bodattu vartalo vaan ihan tavallinen. Ei liian tumma eikä vaalea. Kasvissyojä ja eläinrakas. Ei ikinä tappais käärmettä. Ikä n.35.
Liian tiukkaa
Raha, osakesalkku ja varallisuus. Kysyn aina ekoilla treffeillä sijoitusportfolion markkina-arvoa.
Miehekkyys, ei saa olla neitimäinen.