Nainen: Mitkä asiat miehessä herättävät kiinnostuksesi? Mikä tekee miehestä kiinnostavan?
Onko se mannerlaatta-lihakset vai tatuoinnit? Sana on vapaa!
Kommentit (1306)
Tykkään mukavista ja fiksuista miehistä (en mieslapsista jotka istuu koneella päivät pitkät pelaten videopelejä)
Käytöstavat, puhetyyli, älykkyys ja parta
Tykkään ystävällisen ja lempeän näköisistä miehistä.
Maanläheinen ja rokahtava tyyli on kiva varmaan koska itsekin pukeudun vähän anarkistihobitiksi.
Parasta on jos mies on avoin ja suora. Siis jos on kiinnostunut niin sanoo sen tai osoittaa selkeästi eikä vaan "vihjaile".
Ulkonäössä tykkään myös parroista ja pitkistä hiuksista, mutta kyllä silmät on tärkein. Ei ehkä niinkään se millaiset silmät ovat, vaan millainen katse on.
Jos mies on vielä huomaavainen minua ja muita ympärillään olevia kohtaan, olen myyty.
Ihailen myös miehiä joilla on jokin erityinen taito. On ilo seurata kun joku on taitava jossain omassa lajissaan ja suhtautuu siihen intohimolla ja innostuksella.
Olkoon se sitten maton nuoleminen, maalaaminen tai vaikka sulkapallo.
Täysin toissijaista kiinnostavassa miehessä on:
Status
Ura
Varallisuus
Koko
Ikä
AUTO
KELLO
HIUKSET
Vierailija kirjoitti:
Maanläheinen ja rokahtava tyyli on kiva varmaan koska itsekin pukeudun vähän anarkistihobitiksi.Parasta on jos mies on avoin ja suora. Siis jos on kiinnostunut niin sanoo sen tai osoittaa selkeästi eikä vaan "vihjaile".
Ulkonäössä tykkään myös parroista ja pitkistä hiuksista, mutta kyllä silmät on tärkein. Ei ehkä niinkään se millaiset silmät ovat, vaan millainen katse on.
Jos mies on vielä huomaavainen minua ja muita ympärillään olevia kohtaan, olen myyty.
Ihailen myös miehiä joilla on jokin erityinen taito. On ilo seurata kun joku on taitava jossain omassa lajissaan ja suhtautuu siihen intohimolla ja innostuksella.
Olkoon se sitten maton nuoleminen, maalaaminen tai vaikka sulkapallo.************
Status
Ura
Varallisuus
Koko
Ikä
AUTO
KELLO
HIUKSET
Jordan Peterson sanoi että tee aina vastakkaisesti kuten naiset sanoo, joten oikeasti naisia nimenomaan kiinnostaa:
Status
Ura
Varallisuus
Koko
Ikä
AUTO
KELLO
HIUKSET
Vierailija kirjoitti:
Maanläheinen ja rokahtava tyyli on kiva varmaan koska itsekin pukeudun vähän anarkistihobitiksi.Parasta on jos mies on avoin ja suora. Siis jos on kiinnostunut niin sanoo sen tai osoittaa selkeästi eikä vaan "vihjaile".
Olkoon se sitten maton nuoleminen, maalaaminen tai vaikka sulkapallo.************
Status
Ura
Varallisuus
Koko
Ikä
AUTO
KELLO
HIUKSET
Tänään on käänteispäivät
Älykkyys, herkkyys, empaattisuus, omillaan pärjääminen, pituus, kivat hiukset, kivat silmät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla varakkuutta eli omistusasunto ja osakkeita/rahastoja. Ihan siksi koska elämästä tulee helpompaa kun ei tarvitse elää kädestä suuhun. Tärkeää myös että osallistuu yhteiskuntaan rahoittajana eikä saajana.
Lisään vielä pituuden ja ulkonäön sekä vaatetuksen.
Ja vähintään sen 20 cm.
Vierailija kirjoitti:
Iso mela
Onko sinulla iso vene?
+190 cm pituus, muulla ei väliä
Pitää olla isommat kädet kuin minulla
Katse, ja se että mies on kiinnostunut minusta. Oikeastaan muuta ei tarvitse kun nuo ovat kohdillaan. Toki pitää olla ystävällinen ja kauniskäytöksinen siihen päälle :)
Vierailija kirjoitti:
Katse, ja se että mies on kiinnostunut minusta. Oikeastaan muuta ei tarvitse kun nuo ovat kohdillaan. Toki pitää olla ystävällinen ja kauniskäytöksinen siihen päälle :)
Pitääkö olla hunter eyes vai riittääkö prey eyes? Oon nyt harjotellu hunter eyesiä pari vuotta ja slitti alkaa jo näkymään.
Ei mikään