Nainen: Mitkä asiat miehessä herättävät kiinnostuksesi? Mikä tekee miehestä kiinnostavan?
Onko se mannerlaatta-lihakset vai tatuoinnit? Sana on vapaa!
Kommentit (1306)
Ystävyys. Nykyään kaikki haluavat heti panemaan ja minä en syty siitä lainkaan. Mutta jos voidaan olla ensin ystäviä, siitä voi kehittyä jotain muutakin.
Kyllä, olen demi. Ja kyllä, olen ikisinkku.
Vierailija kirjoitti:
Iso muna N23
Onko sinulla tapana useinkin ensin harrastaa seksiä ja vasta sitten kiinnostua miehestä?
Huomaavaisuus, lempeys ja miehekäs ulkonäkö.
Ystävällinen käytös, liikunnallisuus, tietynlainen oman tiensä kulkijuus, saisi minut hymyilemään. Sopinee moniin, mutta se että jostain kiinnostuu on kai sitä kuuluisaa kemiaa joka vain vetää puoleensa magneetin lailla.
Sinut itsensä kanssa, ystävällinen kaikille, hyväntuulinen, luotettava, fiksu, tuoksuu hyvältä.
Itsevarmuus - se herättää kiinnostuksen.
Silmät, virne, ääni, kädet.
Ystävällisyys, huomaavaisuus, huumori, positiivinen itsevarmuus (töykeän oykkäröivän ylimielisen huomiohakuisen muka-itsevarmuuden vastakohta).
Ajatukset, harrastukset ja kiinnostuksen kohteet. Innostuneisuus, uteliaisuus, päämäärätietoisuus, luottavainen, intohimoinen ja eteenpäin suuntautunut elämänasenne (tasapaksun hälläväliä-asenteen ja ikuisen mielensä pahoittajan vastakohta). Mentaalista pääomaa kääntää toinenkin poski (jos et tätä ymmärrä niin ole hyvä ja jatka vain matkaa).
Ruokkoamaton parta yhdistettynä tummaan ihonväriin vetoaa minuun. Onneni alkoi kukoistaa 2015.
Vierailija kirjoitti:
Lihakset, raha, älykkyys, tunteellisuus
Perus naiset :D
Kyllä kohteliaisuus minua ja muita kohtaan on hyvin täkeä. Miehekäs ulkonäkö ja omillaan toimeentuleva.