Nainen: Mitkä asiat miehessä herättävät kiinnostuksesi? Mikä tekee miehestä kiinnostavan?
Onko se mannerlaatta-lihakset vai tatuoinnit? Sana on vapaa!
Kommentit (1306)
Vierailija kirjoitti:
Nää on tämmöstä oikeasti, että ihan mahdoton kuvailla. Jos jostain tykkää, niin tykkää.
Tää on just näin kuin sanoit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää on tämmöstä oikeasti, että ihan mahdoton kuvailla. Jos jostain tykkää, niin tykkää.
Tää on just näin kuin sanoit.
No se on niin ku sanotaan
Ehkä ihan ensiksi siisti ulkonäkö. Ei risupartaa eikä varsinkaan tatskoja tai mitään älytöntä lihasten esittelyä tai aivan massiivista ylipainoa. Ei addiktioita. Jos nämä kriteerit täyttyy, voi syntyä keskustelua.
Tutustuminen voi edetä, jos älylliset ominaisuudet on hyvät, osaa keskustella, on huumorintajua, ja yleensäkin seuraa riittävästi sellaisia asioita, mitkä minuakin kiinnostavat, jotta niistä pystyy keskustelemaan. Esimerkiksi ihan päivänpolitiikkaa ja yhteiskunnallisia ilmiöitä. On omia mielipiteitä ja kykyä ja rohkeutta ilmaista niitä, mutta myös suhtautuu joustavasti ja hyväksyy muitakin mielipiteitä. Näillä spekseillä voi edetä tapailusuhteeseen.
Sitten jos suhdetta aikoo syventää, niin jonkinlainen yhteinen arvomaailma ja maailmankuva pitäis löytyä, mitä elämältä haluaa ja mitä sen eteen on valmis tekemään. Käytännössä mielellään akateeminen tai vähintään AMK-tason koulutus, säännölliset tulot, vähintään keskipalkka tai parempi, siisti asunto ja auto, tykkää lomailla ja haluaa perheen. Ei ole liian kiinni äidissään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso kulli ja raha.
N25
Ai vaikka noiden lisäksi mies olisi esimerkiksi väkivaltainen alkoholisti?
Ei mua ainakaan haittais t. n23
Pahin virhe on kysyä tätä naisilta.
Turvallisuus ja suojelevaisuus. Ei mitään uhoamista siis, vaan huolenpitoa ja eleitä, mistä näkee että mun hyvinvointi on hänelle tärkeää.
Elämänhallinta. Tätä ei varmaan tarvitse selittää. Mikään ei ole epäseksikkäämpää, kuin mies joka tarvitsisi uuden äidin, eikä naisystävää.
Sitoutumishalu. On tosi hankalaa, kun sinkkumiehet väittävät että ovat tositarkoituksella liikkeellä, kunnes teos alkavat puhua toista kieltä. Ensimmäinen merkki yleensä on haluttomuus antaa aikaa suhteelle. Liian moni puhuu seurustelevansa, vaikka käytännössä haluaa naisen jolle sopii vain se määrä yhteistä aikaa, kuin seksin harrastaminen vaatii.
Tuoksu.
Se että korvien välissä liikkuu muutakin kuin hernesoppaa. Olen ollut kuolettavasti ihastunut mieheen joka oli reippaasti ylipainoinen ja jolla on laiska silmä koska hän oli silloin älyllisesti ja huumoriltaan miellyttävä. Olen myös seurustellut miehen kanssa joka oli 38-vuotiaana vielä neitsyt. Koska romanssimme vain lähti kukoistamaan.
Minuun taas ihastuvat miehet jotka ovat pinnallisia, mikä johtuu kaiketi siitä että olen ihan huolitellun näköinen. Voi kun saisin sen unelmieni nörtin. Mutta aina vain herään tähän aamuun ja päästän koiran ulos.
Jaa mitkä asiat herättävät kiinnostukseni? Silmät, juttelutaito ja jonkinlainen syvyys.
Ennen vanhaan sanottiin, että car, cash, castle, combat, cock, confidence.
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla varakkuutta eli omistusasunto ja osakkeita/rahastoja. Ihan siksi koska elämästä tulee helpompaa kun ei tarvitse elää kädestä suuhun. Tärkeää myös että osallistuu yhteiskuntaan rahoittajana eikä saajana.
Tämä
Sopivan kokoinen penis. Seksuaalisesti avoin.
Silmät ja ääni, luonne myös. Huumorintajua pitää olla.
Hyvät käytöstavat, siisti, tyylikäs habitus, paksu lompakko (tai ei ainakaan mikä elämäntapa-luuseri), älykkyys ja miehekäs (ei neitimäinen), ulospäinsuuntautunut, tykkää lapsista, koirista ja eläimistä, pitää jollain tavalla huolta kunnostaan (ei mikään bodari hirviö).
Katsoo ihastuneena syvälle silmiin katsellaan, jolloin koko muu maailma ympäriltä unohtuu.