Nainen: Mitkä asiat miehessä herättävät kiinnostuksesi? Mikä tekee miehestä kiinnostavan?
Onko se mannerlaatta-lihakset vai tatuoinnit? Sana on vapaa!
Kommentit (1306)
Syvällisyys, sielukkuus, poikamaisuus, taitellisuus (esim musikaalisuus), hyvyys, sydämen sivistys, miehekkyys, avara maailmankatsomus, kiinnostus elämään, kyky kuulostella omia tunteitaan, kyky elää parisuhteessa ,on kiinnostunut toisen elämästä ja yrittää parhaansa tehdä siinä. ei tarvi olla täydellinen missään näissä ,yritys hyvään ihan kaikessa on tärkeintä.<3
nämä ovat ihannemiehen juttuja. harvoin löytyy samasta paketista. vaan jos löytyy niin se on menoa se..
Tumma ihonväri ja ulkomaalainen nimi = korot kohti makkurin kattoa? Mitä sitä suotta peittelemään suominaisen tumman miehenkaipuuta....
Persoonallisius ja semmonen itsevarmuus, mikä tulee itsensä kanssa sujut olemisesta.
Nykyisessä kumppanissa kiinnitti ensimmäisenä huomion, miten ystävällinen hän oli kaikille ja miten myös ihmiset pitävät hänestä, minä mukaanlukien.
Miehen pitää osata sekoittaa hyviä martineja.
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitää osata sekoittaa hyviä martineja.
Sekoitan vodka martineita kuten james bond
Tummat piirteet, lihakset, rannekello ja varallisuus
Vierailija kirjoitti:
Iso kulli ja raha.
N25
Perus naiset....
Lihakset, lompakko, auto, kello ja talo
Luovuus ja taitteellisuus sekä komeus
Pituus, huumorintaju, äly, empaattisuus.
Vierailija kirjoitti:
Pituus, huumorintaju, äly, empaattisuus.
said no one ever
Vierailija kirjoitti:
Tykkään mukavista, fiksuista, lukevista miehistä, joilla on hyvät käytöstavat ja aikuisen ihmisen jutut, plussaa, jos on myös luontoihminen. Ja kyllähän tällaisia löytyy tuolta palstan ulkopuolelta, oikeasta elämästä.
Tämä juuri. Mukava, hyväntuulinen mies, iloinen pilke silmissä. Lisäksi toiveena halu perustaa perhe ja sitoutua yhteiseen elämään, päihteetön elämäntapa.
Nää on tämmöstä oikeasti, että ihan mahdoton kuvailla. Jos jostain tykkää, niin tykkää.
Miehen mitat on
90+
40
85+
eli miljoonat tilillä, kuume, ja ikä
Nenä ei saa olla mikään yrmy, vaan mielellään lyhyt ja ytimekäs. Sängen pituuden kanssa olen tarkka, ja se pitää myös rajata huolella (ks. esim. Clooney), ettei näytä spurgulta. Peppu hyvin treenattu, ei mikään löysä ja lättänä, inhottava iskeä käsi sellaiseen ruppanataikinaan. Mutta ulkonäöllehän ei paljoa voi, joten voi panostaa tyyliin. Valkoiset housut kertoo aina vauraudesta, ei haittaa jos ne paljastaa pohkeiden ja reisien muodot (saa ne haarojenkin muodot erottua). Myös soandexit saa kaikki naiset kuumiksi. Ei silmälaseja, mieluummin vaikka mojavet vahvuuksilla. Pituus voi olla mitä vaan 160-200 sentin välillä, paitsi 172 cm (huonoja kokemuksia).
No sit olet, mä olen tavannut muunlaisia tai nähnyt pikemminkin heidät väärin. Voiskos siitä olla kyse. Joo äly ja äly, mutta tiedät itsekin, että psykopaattisilla on tietynlaista, jolla mahdollistaa myös kiero rikollisuus. Mä ainakin tajuan vasta jälkikäteen ja tiedän, et nämä miehet nauttii vaikka mistä oloista. Kun sanoin, että seksi rajalla ja rajalla, niin semmosista oloista. Ja voit nyt vaan uskoa, että ehkä kaipaan jotain muuta...